Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotel Villa Baltica spełnia standardy Triverna
Hotel Villa Baltica położony jest tuż przy plaży oraz przystani rybackiej w Sopocie, w uroczej, cichej, zabytkowej dzielnicy miasta - Karlikowo. Od promenady nadmorskiej i piaszczystej plaży dzieli hotel zaledwie 30 m, a od słynnego sopockiego Molo dziesięciominutowy spacer. Pobyt w Hotelu Villa Baltica stwarza idealne warunki do wypoczynku i regeneracji sił wszystkim gościom - i tym którzy lubią leniuchować na plaży, a potem zajadać się smakowitymi rybami prosto z patelni, popijając kufelkiem markowego piwa. I tym, którzy lubią aktywność nawet w upalny dzień, bo mogą grać w siatkówkę plażową lub zwiedzać okolicę z wysokości roweru. Dodatkową atrakcję stanowi znajdująca się w pobliżu szkoła Windsurfingu wraz z wypożyczalnią sprzętu oraz pole do gry w minigolfa, a także nowo otwarta hala sportowo-widowiskowa Ergo Arena.
Villa Baltica oferuje swoim gościom 33 komfortowo wyposażone i klimatyzowane pokoje. W każdym z pokoi znajduje się: indywidualnie regulowany system klimatyzacyjno-grzewczy, bezprzewodowe łącze internetowe, TV kablowa, telefon, mini-bar oraz zamki magnetyczne. Starannie dobrane elementy wystroju łączą elegancję, komfort i tradycję z najnowszymi trendami. Większość w pełni wyposażonych, stylowych łazienek posiada prysznice, a w kilku pokojach 2-osobowych typu standard oraz w pokojach typu superior zostały zainstalowane wanny. Z okien rozpościera się widok na okoliczne drzewa i ogrody, z pokoi zlokalizowanych na najwyższych piętrach widać morze.
SPA Villa Baltica to szczególne miejsce, kameralne i komfortowe wnętrze, opieka fachowego personelu, wyjątkowa i starannie wyselekcjonowana gama zabiegów relaksacyjnych, pielęgnacyjnych i leczniczych. Baltiqa Day Spa zaprasza na zabiegi na twarz i ciało, zabiegi pielęgnacyjne dłoni i stóp oraz masaże.
Restauracja Baltica położona jest tuż przy samej plaży i przystani rybackiej w Sopocie. Restauracyjne menu tworzone jest głównie z zamiłowania do kuchni francuskiej, zawiera ono również propozycję tradycyjnych smaków kuchni międzynarodowej. Menu tworzone jest tak by każdy smakosz znalazł coś dla siebie. Zimą serwowane są dania rozgrzewające podniebienie oraz zmysły, natomiast latem lekkie dania i orzeźwiające drinki. Restauracja dba również o najmłodszych proponując specjalnie przygotowane dla nich menu. Dodatkowo piwniczka win oraz oferta alkoholi zadowolą adoratorów dobrych trunków. W okresie letnim menu z daniami z grilla, które na żywo na tarasie restauracyjnym przy dźwiękach klimatycznej muzyki przygotowuje dla gości sam Szef kuchni.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
14:00 - 12:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.maks. 2 osoby
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
Sopot jest jednym z najpopularniejszych i najpiękniejszych bałtyckich kurortów. Rozlokował się wzdłuż wspaniałej plaży, a jego wizytówkami stały się najdłuższe drewniane molo w Europie oraz międzynarodowy festiwal muzyczny, odbywający się w Operze Leśnej już od niemal 60 lat. Eleganckie kompleksy Grand Hotelu, Domu Zdrojowego czy Zakładu Balneologicznego oraz rozkwit miejscowości w międzywojniu sprawiły, że nadano mu miano „bałtyckiego Monte Carlo”.
Wieczory w Sopocie chętnie spędzają mieszkańcy Trójmiasta, dla których sopocki deptak Bohaterów Monte Cassino, zwany po prostu Monciakiem, jest miejscem, gdzie należy bywać, jadać, spędzać wieczory – to bardzo popularna lokalizacja świetnie skomunikowana kolejowo oraz umożliwiająca interesujące spacery.
Przyjezdnych zachwycają spacery wzdłuż morza, nadmorska elegancja, zabytkowa latarnia morska, która jest udostępniona do zwiedzania i oferuje fantastyczny widok oraz Dom Zdrojowy. Zakład balneologiczny kąpielami solankowymi czy hydroterapią kusi nie tylko turystów, ale również mieszkańców. Warto wiedzieć, że przechadzka po słynnym sopockim molo, które ma ponad 500 m długości, zapewni nie tylko piękne zdjęcia, ale ma także właściwości zdrowotne – stężenie jodu rośnie w miarę oddalania się od lądu i na końcu mola jest aż dwa razy wyższe niż na plaży. Spacerując wzdłuż plaży, można trafić także na przystań rybacką z kolorowymi kutrami.
Gdyby pogoda nie dopisywała, a Bałtyk okazał się zbyt zimny, kąpieli można zażywać w Parku Wodnym znajdującym się na północ od centrum, przy stacji Sopot Kamienny Potok. To świetne miejsce dla przyjeżdżających do Sopotu z dzieckiem. Jedną z nowszych atrakcji na mapie Sopotu jest słowiańskie grodzisko z połowy IX wieku, które przybliża historię Słowian Pomorskich.
Sopot szczyci się zadbanymi terenami zielonymi i dobrze przygotowanymi alejami spacerowymi oraz trasami do przejażdżek rowerowych. Miłośnicy aktywnego wypoczynku znajdą w Sopocie mnóstwo atrakcji: mogą oddać się żeglarstwu i windsurfingowi, korzystać ze szkółek żeglarskich, jazdy konnej, szkół znajdujących się na terenie słynnego sopockiego hipodromu, tenisa – zarówno z kortów zadaszonych, jak i tych na świeżym powietrzu..
Atrakcje Sopotu:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: KFT Sp. z o.o., ul. Krasickiego 6/4, 30-513 Kraków, NIP: 6792777947
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Villa Baltica. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!