Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotel Zbójnicówka spełnia standardy Triverna
Oferta Zwrot na Środki Triverna. Bez obaw planuj wyjazd dzięki pewności, że możesz odwołać rezerwację bez podawania przyczyny.
Hotel Zbójnicówka oferuje nocleg w 37 komfortowych pokojach wyposażonych w łazienkę z prysznicem. We wnętrzu pokoju wygodne łóżka, telewizor, dostęp do bezprzewodowego Internetu (WiFi), biurko. W łazience suszarka do włosów i podgrzewacze ręczników. Dodatkowo w niektórych pokojach stoi rozkładana kanapa, mogąca pełnić rolę dostawki.
Hotelowa restauracja serwuje wyśmienitą kuchnię o charakterze regionalnym. Lokalne smaki łączą się z akcentami nowoczesnej kuchni. Ekskluzywna sala restauracyjna oferuje wspaniałe widoki na rozciągające się za oknami Tatry. To wspaniały dodatek do smaku dań.
Po aktywnym dniu na nartach bądź spacerach górskich można zregenerować się w klimatycznym hotelowym centrum SPA. Warto tu skorzystać z basenu, jacuzzi, sauny fińskiej oraz bogatej gamy zabiegów na ciało w gabinecie masażu. Można też po prostu poleżeć na wygodnym leżaku, do woli podziwiając panoramę Tatr za przeszklonymi ścianami. Basen i jacuzzi są czynne w godzinach 10:00-22:00, sauna od 18:00 do 22:00.
Na południowym stoku poniżej budynku hotelowego znajduje się zewnętrzna siłownia z niezapomnianym widokiem na Tatry. Przy dobrej pogodzie ćwiczenia sprawiają tutaj niesamowitą frajdę. Tuż obok na dzieci czeka zewnętrzny plac zabaw. Najmłodsi mogą pod opieką rodziców miło spędzić czas na świeżym powietrzu. Na wypadek niepogody znajdą zajęcie w wewnętrznym pokoju zabaw, gdzie przygotowano różnorodne zabawki i przestrzeń do zabawy w gronie rówieśników.
Grupy zorganizowane mogą zarezerwować Disco Bar z nagłośnioną salą z lożami i parkietem tanecznym. Na terenie hotelu znajduje się także szałas - doskonałe miejsce na integracyjną kolację grillową w towarzystwie góralskiej kapeli (dostępny dla grup zorganizowanych).
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
20 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
Bukowina Tatrzańska to jedna z najpopularniejszych miejscowości polskiego Podtatrza. Chętnie przybywają tutaj miłośnicy spacerów w górskim powietrzu. Zimą to świetne miejsce do jazdy na nartach oraz wypoczynku w relaksujących termach Podhala.
Bukowina zyskała rangę miejscowości turystycznej w dwudziestoleciu międzywojennym. Wcześniej była wioską o charakterze rolniczo-pasterskim. Obecnie jest dużym ośrodkiem wypoczynkowym oraz centrum sportów zimowych. Ma rozbudowaną bazę gastronomiczną i liczne wyciągi narciarskie. Popularnymi ośrodkami są Olczański Wierch ze stacją Turnia oraz stacja narciarska Rusiń-Ski. Obie posiadają wyciągi krzesełkowe.
Bukowina jest gminą mieszczącą w swych granicach Rysy – najwyższy szczyt Polski. Także tutaj znajduje się najwyższy wodospad – Siklawa oraz najsłynniejsze polskie jezioro – Morskie Oko. To sprawia, że co roku granicę gminy przekracza około miliona turystów.
Atrakcje w Bukowinie. Co robić w Bukowinie?
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Usługi Hotelarskie Zbójnicówka Anna Łukaszczyk, Wierch Olczański 99, 34-530 Bukowina Tatrzańska, NIP: 7361006737
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Zbójnicówka. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!