Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Hotel Żubrówka znajduje się w Białowieży, w województwie Podlaskim.
Odległość od Białegostoku - 80 km, od Warszawy - 240 km, od Krakowa - 510 km, od Wrocławia - 575 km.
Białowieża to duża wieś położona w województwie podlaskim, w powiecie hajnowskim. Najstarsze ślady obecności ludzi na tych terenach pochodzą z neolitu, czyli sprzed około 5 tysięcy lat. Po trzecim rozbiorze Rzeczypospolitej, w 1795 roku, Białowieża znalazła się pod zaborem rosyjskim. W 1889 roku, z polecenia cara Aleksandra III rozpoczęto budowę pałacu, który ukończony został pięć lat później. Następnie, na potrzeby tego właśnie pałacu, wybudowano dworzec Białowieża Pałac, a kilka lat później Białowieża Towarowa, który zachował się do dzisiaj.
Niewątpliwą atrakcją miejscowości jest Białowieski Park Narodowy. Bogactwo świata roślin i zwierząt można poznawać podczas spaceru 4-kilometrowym szlakiem. Miłośnicy aktywnego wypoczynku z pewnością nie będą się tu nudzić, gdyż piękno przyrody można odkrywać nie tylko dzięki pieszym wycieczkom, ale także rowerem na szlakach biegnących przez teren Obrębu Ochronnego Rezerwat.
Atrakcje w Białowieży:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Iwa Sp. z o.o., Pałacowa 6, 17-230 Białowieża, NIP: 5431848708
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Żubrówka. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".