Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Izby to wieś w Beskidzie Niskim nad rzeką Białą – dopływem Dunajca. Przebiega tędy, oznaczony kolorem czerwonym, Główny Szlak Beskidzki. To miejscowość z kulturowym dziedzictwem Łemków, którzy zasiedlali te tereny aż do przymusowego wysiedlenia w ramach akcji “Wisła” w 1947 roku. Do dzisiaj zachowała się łemkowska cerkiew św. Łukasza w Izbach. Zbudowana w XIX wieku, z wysoką wieżą, dziś służy katolickiej parafii.
W pobliżu Izb nie brakuje atrakcyjnych miejscowości. Będąc tu, można odwiedzić m.in.:
Słynnych krynickich wód mineralnych można spróbować w Pijalni Głównej, a na lecznicze zabiegi udać się do Nowego Domu Zdrojowego czy Łazienek Borowinowych. Pamiątką po dawnych czasach i uroczej pierwotnej architekturze uzdrowiska są Stare Łazienki Mineralne oraz Stary Dom Zdrojowy z zachowaną oryginalną salą balową.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: AHR Invest Sp. z o.o., ul. Izby 50, 38-315 Uście Gorlickie, NIP: 7382144226
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Końska Dolina. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".