Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Ostrowo to urokliwa nadmorska wioska położona pomiędzy Jastrzębią Górą i Karwią w spokojnej części bałtyckiego wybrzeża, które tutaj oferuje jedną z najszerszych plaż w Polsce. Łatwo tu połączyć wypoczynek nad morzem z poznaniem kaszubskiej kultury i kuchni. Życie Kaszubów w XVIII i XIX wieku prezentują eksponaty zebrane w muzeum Kaszubska Chata. Miejscowość otaczają sosnowe lasy. W jej centrum rozpoczyna się ścieżka prowadząca do rezerwatu przyrody Bielawa – siedliska żurawi i innych ptaków.
Ostrowo sąsiaduje z Jastrzębią Górą – jedną z najczęściej odwiedzanych miejscowości na polskim wybrzeżu. Ten kaszubski kurort jest znany z najwyższych w Polsce klifów i XIX-wiecznej latarni morskiej w Rozewiu. Jest doskonałą propozycją dla osób spragnionych spokojnego wypoczynku – bukowe lasy ciągnące się wzdłuż klifu, wąwóz Lisi Jar i malownicza plaża to idealne miejsca na piesze wycieczki.Lokalizacja Ostrowa czyni z niego także doskonałą bazę wypadową do zwiedzania Trójmiasta, Władysławowa czy Półwyspu Helskiego oraz malowniczych kaszubskich pałaców. To jedyne miejsce w Polsce, gdzie pod koniec czerwca możemy doświadczyć „białych nocy”, które w połączeniu ze wspaniałymi klifami stanowią namiastkę Skandynawii na południowym wybrzeżu Bałtyku. Pomnik Gwiazda Północy wskazuje najdalej na północ wysunięty punkt Polski.
Atrakcje Ostrowa i okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Pure-sand Sylwia Zimnowodzka, Żegańska 2A, 04-713 Warszawa, NIP: 9521206039
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest M2 Resort Wellness & Spa. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".