Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Magnolia I spełnia standardy Triverna
Dom Wczasowy Magnolia to wyjątkowe miejsce w sercu Świeradowa-Zdroju. Stąd wszędzie jest blisko, a budynek zalicza się do najpiękniejszych w uzdrowisku. To idealne miejsce dla osób ceniących komfort i wysoką jakość obsługi. Magnolia I posiada bogato wyposażoną bazę zabiegową, siłownię, grotę solną, basen solankowy oraz duży basen kryty, gdzie bardzo szybko można zregenerować siły. Wszystko to stwarza idealne warunki dla odpoczynku oraz aktywnego spędzenia czasu.
Urządzono tutaj 62 komfortowe pokoje z widokiem na deptak lub zabudowę miejską centrum Świeradowa. Pokoje są przestronne, wyposażone w telewizor i sejf, w każdym znajduje się stoliczek kawowy z fotelami, jest też dostęp do bezprzewodowego Internetu. W łazience na gości czekają ręczniki.
Restauracja Magnolia posiada przyjemny ogródek przy deptaku. Codziennie rano w restauracji organizowane są bogate, urozmaicone śniadania w formie bufetu, a w dalszej części dnia serwowane są obiady i obiadokolacje, a także pyszne domowe ciasta i smaczne desery lodowe. Wnętrze restauracji jest stonowane, zachęcające do spędzenia w niej czasu. W Magnolii znajduje się także bar z delikatnymi trunkami na każdą okazję oraz mocniejszymi alkoholami.
To idealne miejsce, by zadbać o swoje zdrowie. Oferta zabiegowa Magnolii jest bogata i atrakcyjna. Można tutaj zażywać regenerujących skórę i usuwających toksyny kąpieli solankowych w naturalnej solance o stężeniu 4%. Idealnym sposobem na rozluźnienie mięśni są masaże, które przywracają harmonię i spokój. W obiekcie znajdują się także grota solna, kryty basen oraz siłownia, z których można korzystać bez ograniczeń, a także sauna dostępna za dodatkową opłatą.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
11:00 - 10:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.16 m2
maks. 2 osoby
Świeradów-Zdrój to perła uzdrowisk dolnośląskich. Miejscowość jest położona w Górach Izerskich, w dolinie rzeki Kwisy, na zachód od Jeleniej Góry i bezpośrednio przy czeskiej granicy. Wyjątkowy mikroklimat, bogactwo tutejszych wód mineralnych i pokładów borowiny sprawiają, że Świeradów już od kilkuset lat słynie z uzdrowiskowych właściwości, a kuracjusze przyjeżdżają tutaj już od XVII wieku. Dostępne w Świeradowie kuracje wspomagają leczenie schorzeń reumatologicznych, neurologicznych czy układu krążenia, a dzięki obecności wód radoczynnych, Świeradów-Zdrój już dawno zyskał miano "doliny młodości".
Góry Izerskie przez cały rok zachęcają do uprawiania turystyki pieszej i rowerowej. Nie brakuje tu szlaków turystycznych: to właśnie w Świeradowie-Zdroju bierze początek Główny Szlak Sudecki, który przez Szklarską Porębę, Karpacz, Duszniki i Lądek prowadzi do Prudnika. Świeradów jest doskonałym miejscem dla miłośników białego szaleństwa. W mieście i okolicy działa kilka wyciągów narciarskich dostępnych zimą.
Atrakcje Świeradowa-Zdroju i Gór Izerskich:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Dobrzyński Resort Przemysław Dobrzyński, ul. Zdrojowa 9, 59-850 Świeradów-Zdrój, NIP: 6161273255
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Magnolia I. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!