Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Magnolia III spełnia standardy Triverna
Hotel Magnolia III mieści się w stylowym budynku w centrum uzdrowiska Świeradów-Zdrój. Oferuje strefę SPA z basenem, sauną, jacuzzi i bazą zabiegową. Blisko stąd na deptak główny, do pijalni wód mineralnych i parku zdrojowego. Piękne widoki z hotelowego tarasu pozwalają objąć wzrokiem to, co tutaj najcenniejsze – sąsiedztwo Gór Izerskich oraz nastrojowego górskiego kurortu.
W otoczonym bujną zielenią hotelu przygotowano wygodne pokoje wyposażone w nowoczesnym stylu z udogodnieniami, które uprzyjemniają pobyt. W wyposażeniu pokoi znajdziemy lodówkę, czajnik, sejf, telewizor, Wi-Fi oraz łazienkę z kabiną prysznicową i ręcznikami. Balkon lub taras z widokiem na górskie zbocza dopełnia pozytywne wrażenia. W recepcji za kaucją można wypożyczyć suszarkę do włosów oraz szlafroki.
Restauracja w Hotelu Magnolia oferuje kuchnię regionalną i pozwala spróbować autentyczne dania przyrządzone ze świeżych składników. W menu znajdują się także potrawy kuchni polskiej i międzynarodowej. Na gości hotelu każdego dnia czekają śniadania i obiadokolacje w formie urozmaiconego bufetu. W Magnolii znajduje się także bar z trunkami na każdą okazję. W ciepłych miesiącach warto skorzystać z letniego tarasu i wypoczywać w przyhotelowym ogrodzie.
Hotel Magnolia posiada kryty basen oraz strefę zabiegową, które pozwalają zadbać o zachowanie zdrowia i idealnie dopełniają wypoczynek w górach. W strefie wellness znajduje się wewnętrzny basen, jacuzzi, sauna i grota solna. Baza zabiegowa oferuje szeroką gamę zabiegów dostosowanych do Twoich potrzeb: od klasycznej fizjoterapii i masaży, przez baseny solankowe, inhalacje, po krioterapię. W ofercie znajdziemy niemal 20 typów zabiegów leczniczych.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
11:30 - 10:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.23 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
28 m2
maks. 3 osoby
+ 1 dostawka
Świeradów-Zdrój to perła uzdrowisk dolnośląskich. Jest malowniczo położony na krańcu Polski, nieopodal granic czeskiej i niemieckiej, na zachód od Jeleniej Góry, w sercu Gór Izerskich. Wyjątkowy mikroklimat, bogactwo tutejszych wód mineralnych, radonowych i pokładów borowiny sprawiają, że Świeradów już od kilkuset lat słynie z uzdrowiskowych właściwości, a kuracjusze bywają w nim już od XVII wieku. Dostępne tu kuracje pitne wspomagają leczenie schorzeń reumatologicznych, neurologicznych czy układu krążenia, a dzięki obecności wód radoczynnych, Świeradów-Zdrój już dawno zyskał miano "doliny młodości".
Góry Izerskie przez cały rok zachęcają do uprawiania turystyki pieszej i rowerowej, a w mieście i okolicy działa też kilka wyciągów narciarskich dostępnych zimą. Świeradów jest doskonałą bazą wypadową dla miłośników białego szaleństwa.
Atrakcje w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Magnolia Krzysztof Dobrzyński, ul. Wczasowa 1, 59-850 Świeradów-Zdrój, NIP: 6161416571
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Magnolia III. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!