Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotel Mazuria Country & SPA Mrągowo spełnia standardy Triverna
Mazuria Country & SPA to trzygwiazdkowy hotel położony pośród sosnowego lasu nad brzegiem jeziora Czos, tuż przy promenadzie, w miejscowości Mrągowo. Hotel ma własne zejście do jeziora, znajduje się blisko słynnego amfiteatru i większej plaży. Hotel oferuje sprzyjającą odprężeniu strefę SPA, pokoje i apartamenty z widokiem na jezioro, teren rekreacyjny oraz udogodnienia dla najmłodszych.
Hotel Mazuria zaprasza do ekskluzywnych apartamentów z tarasami z widokiem na jezioro Czos oraz do wygodnych pokoi z balkonami przygotowanych na pobyt 2 lub 4 osób. Czteroosobowe pokoje rodzinne składają się z dwóch połączonych sypialni, więc są idealne dla rodzin z dziećmi. Pokoje są wyposażone w telewizor, dostęp do Wi-Fi, wygodne łóżka, biurka, łazienki z kabinami prysznicowymi (część z wannami). Z sejfu można skorzystać w recepcji. Nowo otwarte apartamenty są klimatyzowane, wyposażone dodatkowo w część wypoczynkową, smart TV, minibar, sejf, dobrze wyposażony aneks kuchenny (lodówka, mikrofalówka, ekspres do kawy, czajnik, naczynia i sztućce), stół z krzesłami. Wyróżniają je nowoczesne i designerskie wnętrza. Na sofie może spać dwoje dzieci. Bliskość natury sprawi, że odpoczynek w hotelu Mazuria będzie przebiegał w ciszy.
Do dyspozycji gości hotelu Mazuria jest restauracja z wyśmienitą kuchnią polską wykorzystująca lokalne produkty. Wśród nich grzyby i jagody z lokalnych lasów, ryby z mazurskich jezior oraz bigos – specjalność zakładu. Na smaczne drinki zaprasza bar z tarasem, idealne miejsce do obserwowania rozgwieżdżonego nieba. Hotel przygotował także miejsce na grilla i ognisko oraz strzechę – altanę, w której są organizowane biesiady połączone z występem kapeli folklorystycznej.
Country SPA to nowoczesna strefa wellness pozwalająca na pełne odprężenie. Jej goście mogą skorzystać z sauny na podczerwień, sauny z tężnią solankową, łaźni parowej, wewnętrznego i zewnętrznego jacuzzi oraz strefy schładzania z lodospadem i wypoczywalni z kominkiem. W obiekcie mieści się także stół bilardowy.
Dla dzieci urządzono pokój zabaw. Hotel posiada także własny pomost nad jeziorem Czos oraz monitorowany parking.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
16:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.20 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
30 m2
maks. 4 osoby
+ 1 dostawka
40 m2
maks. 4 osoby
Mrągowo jest położone na Pojezierzu Mrągowskim – części Pojezierza Mazurskiego, w województwie warmińsko-mazurskim, na północny wschód od Olsztyna. Teren miasta jest poprzecinany pagórkami i jeziorami, z których trzy największe to jeziora Czos, Juno i Magistrackie. Ten mazurski kurort słynie z organizowanej tutaj corocznie imprezy Piknik Country i innych festiwali. Mrągowo jest popularnym kierunkiem wakacyjnym na Mazurach.
Atrakcje Mrągowa:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Pro - Jeks Sp. z o.o., Jaszczurcza Góra 28, 11-700 Mrągowo, NIP: 7421835450
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Mazuria Country & SPA Mrągowo. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!