Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Mielno to nadmorskie miasteczko położone na Wybrzeżu Słowińskim. Jest zlokalizowane na mierzei oddzielającej Bałtyk od jeziora Jamno, zaledwie 10 km na północ od Koszalina. Wśród letników Mielno jest znane z bezpiecznych plaż ze złotym piaskiem. Dzięki licznym trasom rowerowym i spacerowym to także idealne miejsce dla miłośników aktywnego wypoczynku.
W Mielnie na wypoczywających czekają piękna plaża z kąpieliskiem, nadmorska widokowa promenada, pomnik morsa, piernikowy dom, a także sprzyjające rekreacji jezioro Jamno. Osoby zainteresowane historią i militariami z pewnością ucieszy obecność bunkrów usytuowanych na zachodnim skraju miejscowości. Na wschód od Mielna można dojść do Kanału Jamneńskiego z wrotami sztormowymi. To tu wody jeziora Jamno łączą się z wodami Bałtyku, a most pozwala kontynuować drogę przez mierzeję.
Życie towarzyskie i kulturalne miasta toczy się w Starym Mielnie, gdzie zachowały się domy i pensjonaty z XIX/XX wieku. Fani aktywnego spędzania czasu z pewnością docenią urokliwe szlaki rowerowe ciągnące się m.in. z Mielna do Koszalina (14 kilometrów) oraz Nadmorski Szlak (45 km), w skład którego wchodzą takie miejscowości jak: Gąski, Mielno, Dobiesławiec, Mścice, Bielkowo.
Atrakcje Mielna i okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Hotelove Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Bohaterów Warszawy 4/3, 75-211 Koszalin, NIP: 6692565890
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Mielno Hotel Boutique. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".