Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Olivina Park spełnia standardy Triverna
Domek z własnym tarasem, ogródkiem i miejscem do grillowania nad morzem? To właśnie Olivina Park – kompleks domków w Niechorzu, który łączy prywatność gości z bogatą ofertą udogodnień dostępnych w sąsiednim hotelu Amber Park SPA. To połączenie pozwala gościom podziwiać rano wschód słońca w prywatnym ogródku, a w ciągu dnia korzystać z szerokiej oferty wellness i SPA, by wieczorem odpocząć z dobrym drinkiem na tarasie. Dodatkową zaletą jest możliwość wykupienia posiłków w hotelu i atrakcje dla dzieci. A wszystko to zaledwie 500 metrów od plaży.
Dwupoziomowe, nowocześnie urządzone domki składają się z trzech osobnych sypialni, salonu z wydzielonym aneksem kuchennym i dwóch prywatnych łazienek. W każdej sypialni znajduje się dwuosobowe łóżko. Dodatkowe sześć miejsc do spania zapewniają trzy rozkładane sofy. Domki są klimatyzowane, posiadają smart TV z dostępem do Netflixa, Wi-Fi, kompleksowo wyposażony aneks kuchenny z lodówką, zmywarką, kuchenką. W łazienkach znajduje się prysznic, ręczniki, szlafroki, suszarka do włosów, zestaw kosmetyków, pralka.
Dużą zaletą domków jest taras z wygodnymi siedziskami i prywatny ogródek z hamakiem, parasolem i grillem, a nawet stołem, przy którym można wygodnie zjeść upieczone przysmaki.
Śniadanie i obiadokolacja dla gości, którzy wykupili taką opcję, są podawane w sąsiednim hotelu Amber Park SPA w formie bufetu. Obiadokolacja składa się z wyboru dań zimnych i ciepłych, 2 zup i deseru. Istnieje też możliwość zamówienia śniadania, a nawet pysznych drinków z karty prosto do swojego domku. Drinki przygotowuje hotelowa restauracja Mojito, która oferuje też duży wybór dań, sałatek, deserów.
Goście Olivina Park mogą korzystać z udogodnień wellness i SPA w hotelu Amber Park. Basen wewnętrzny z brodzikiem dla dzieci, jacuzzi, sauna sucha i łaźnia parowa, gabinet masażu – opcji na relaks i odprężenie tu nie brakuje.
Na najmłodszych w pobliskim hotelu czeka całoroczny plac zabaw z trampoliną w ogrodzie, dwupoziomowy kryty plac zabaw “Kulkowo” w restauracji, dmuchany plac zabaw w ogrodzie dostępny ciepłych miesiącach i animacje dla dzieci prowadzone przez profesjonalistów w miesiącach wakacyjnych. Dla trochę starszych dzieci dostępna jest strefa gier z konsolami.
Dodatkowym udogodnieniem dostępnym w okresie od maja do września jest transport meleksem, który dowiezie gości w wybrane miejsce w Niechorzu.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
17:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.72 m2
maks. 6 osób
+ 6 dostawek
Niechorze to miejscowość w północno-zachodniej Polsce. Jest jednym z chętniej odwiedzanych kurortów w województwie zachodniopomorskim, atrakcyjnie położonym pomiędzy piaszczystą plażą a jeziorem Liwia Łuża oraz między Kołobrzegiem i Dziwnowem.
Oprócz pięknej plaży, dostępu do objętego ochroną rezerwatową jeziora Liwia Łuża, turystów każdego roku przyciągają atrakcje nadmorskiego letniska i przyjemny mikroklimat Wybrzeża Rewalskiego. W centrum kurortu znajduje się plac Foki Depki z pomnikiem foki, która wyjątkowo upodobała sobie niechorską plażę i w latach 2005–2007 była jedyną dziko żyjącą foką w tym rejonie Bałtyku.
Atrakcje Niechorza i okolic:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Amber Park Spa Sp. z o.o., ul. Zaciszna 8, 72-350 Niechorze, NIP: 8571937419
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Olivina Park. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!