Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Ośrodek Ryterski spełnia standardy Triverna
Boże Narodzenie :
Ośrodek Ryterski leży w malowniczej miejscowości Rytro na terenie Popradzkiego Parku Krajobrazowego, przy granicy ze Słowacją. Z okien widać Jastrzębską Górę, na której znajduje się stacja narciarska.
Do dyspozycji gości oddano 40 pokoi 1 i 2-osobowe, 4-osobowe pokoje rodzinne, pokoje typu studio oraz pokoje dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Każdy pokój jest wyposażony w wygodne łóżka, świeżą pościel, łazienkę z kabiną prysznicową, bezprzewodowy internet WiFi. Przestronne pokoje klasy de lux posiadają także nowoczesne telewizory, sejfy, lodówki, czajniki elektryczne. Większość ma balkon z widokiem na góry.
Podczas pobytu w Ryterskim można skosztować doskonałych specjałów kuchni polskiej i regionalnej podawanych w Rogasiowej Gospodzie oraz czynnej w sezonie zimowym Oberży pod Aniołami, specjalizującej się w daniach z grilla. Tutaj każde danie jest świeże, ma swój oryginalny smak i charakter, powstaje na bazie produktów dostarczanych przez lokalnych dostawców.
SPA w ośrodku RyterSKI potrafi podarować namiastkę raju, będąc połączeniem tego, co daje przyroda z nowoczesnym profesjonalnym sprzętem i kosmetykami opartymi na naturalnych składnikach. W ofercie znalazły się m.in. zabiegi pielęgnacyjne na twarz i ciało. Dodatkowo, goście mogą zrelaksować się korzystając z jacuzzi, sauny suchej oraz łaźni parowej.
Ośrodek posiada własny stok narciarski z pięcioma trasami zjazdowymi o zróżnicowanym stopniu trudności. Działają tu też kolej krzesełkowa, dwa wyciągi orczykowe a także wyciąg dywanowy dla dzieci. Osoby początkujące mogą skorzystać z porad instruktorów w szkółce narciarskiej. W Ośrodku działa także wypożyczalnia oraz serwis sprzętu narciarskiego. Wyjście na stok odbywa się prosto z narciarni, która jest bezpłatnie udostępniana Gościom. W okresie zimowym przy Ośrodku działa także lodowisko.
W ośrodku działa też wypożyczalnia rowerów.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.16 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
16 m2
maks. 2 osoby
28 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
Ziemia Ryterska ma kilkuwiekową historię. Najstarszym znanym dokumentem zawierającym nazwę Rytra jest testament Piotra Wydżgi z 1224 roku. Był on właścicielem zamku ryterskiego broniącego granic państwa od strony Węgier. Zamek stanowił jednocześnie komorę celną nad drogą wodną i lądową, a w okresie jego świetności przez tutejsze ziemie przejeżdżały liczne orszaki królewskie. Ruiny sławnego niegdyś zamku przetrwały do dzisiaj i są chętnie odwiedzane przez turystów.
Rytro nie bez powodu cieszy się sławą doskonałego miejsca letniskowego. Jest węzłem szlaków turystycznych i punktem etapowym na głównym szlaku beskidzkim z Krynicy do Krościenka.
Gmina leży w dolinie Popradzkiego Parku Krajobrazowego, a podczas spacerów dolinami Małej i Wielkiej Roztoki można obserwować rzadkich przedstawicieli miejscowej flory i fauny.
Warto zobaczyć w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Ryterski Sp. z.o.o., Rytro 302, 33-343 Rytro, NIP: 7343513398
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Ośrodek Ryterski. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na newsletter i zyskaj!
Najlepsze oferty, podróżnicze inspiracje, prezenty na urodziny.