Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Łazy to nadmorska miejscowość położona w województwie zachodniopomorskim, nie tylko na wybrzeżu Bałtyku, lecz jednocześnie między jeziorami Jamno i Bukowno. Od zachodu sąsiaduje z Mielnem. Szeroka, piaszczysta plaża, aromatyczne sosnowe lasy i dwa jeziora stwarzają wspaniałe warunki do wakacyjnego wypoczynku. Łazy słyną także z platformy widokowej przy plaży, obok której można podziwiać pomnik kotwicy.
W oddalonym o około 10 km na zachód Mielnie na wypoczywających czekają piękna plaża z kąpieliskiem, nadmorska widokowa promenada, pomnik morsa, piernikowy dom, a także sprzyjające rekreacji jezioro Jamno. Osoby zainteresowane historią i militariami z pewnością ucieszy obecność bunkrów usytuowanych na zachodnim skraju miejscowości.
Atrakcje Łaz i okolic:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Ośrodek Wczasów Rodzinnych Universal Sp. z o.o. Sp. k. , Leśna 1, 76-002 Łazy, NIP: 4990661339
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Ośrodek Wczasów Rodzinnych Universal. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".