Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Jarosławiec to niewielka miejscowość nadbałtycka, leżąca pomiędzy Darłowem a Ustką i bardzo bliskiej odległości od jeziora Wicko. Tutejsza flora i fauna niewątpliwe są zaletą tego miejsca. Spokojna atmosfera i czysta woda sprzyjają wakacyjnemu wypoczynkowi.
Najbardziej charakterystycznym elementem krajobrazu Jarosławca i zarazem największą atrakcją jest latarnia morska, której światło widoczne jest z odległości 24 mil morskich. Z balkonu szczytowego, znajdującego się na wysokości 33 metrów, rozciąga się zapierający dech w piersiach widok na morze i dwa przybrzeżne jeziora
Znajduje się tu również Muzeum Bursztynu, będące jedynym na świecie scenograficznym muzeum bursztynu, opierającym się jedynie na rekonstrukcjach. Przedstawia przede wszystkim genezę bursztynu bałtyckiego.
W wolnym czasie warto również wybrać się na wycieczkę pieszą lub rowerową aby poznać okoliczną przyrodę i nacieszyć się świeżym powietrzem pełnym zdrowotnego jodu.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Firma Handlowo-Usługowa AMELIA Ireneusz Małek, ul. Azalii 6, 47-300 Krapkowice, NIP: 7531634095
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest OW Amelia. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".