Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Rewal to znana miejscowość wypoczynkowa w województwie zachodniopomorskim, posiadająca nadbałtyckie kąpielisko, przystań morską oraz platformę widokową. Malownicze położenie na Rewalskim Wybrzeżu, z dala od zgiełku dużych miast sprzyja wypoczynkowi, a letniskowe atrakcje ciekawie urozmaicają rodzinne wakacje. Dodatkowy walor stanowi sąsiedztwo Niechorza i Trzęsacza – miejscowości, do których warto przespacerować się wzdłuż plaży.
Rewal oferuje sporo możliwości na spędzenie aktywnego czasu na świeżym powietrzu. Jedną z nich jest Soleo Mini Golf w Rewalu – atrakcja dla dzieci i dorosłych, która nie wymaga umiejętności sportowych, aby świetnie się bawić. Magiczny labirynt w polu kukurydzy w Rewalu łączy świat wirtualny z aktywnym wypoczynkiem na powietrzu. Gra terenowa polega na przemierzeniu trasy na planszy, którą jest labirynt w polu kukurydzy. Zabawa spodoba się dzieciom i dorosłym. Park Linowy Gibon to atrakcja dla osób spragnionych ekstremalnych przygód. Jest tutaj 9 tras o zróżnicowanych poziomach trudności, 2 trasy szkoleniowe i 129 różnorodnych przeszkód. Znajdziemy też stanowisko do gry w bule oraz siłownię na świeżym powietrzu. Nad wszystkim czuwają wykwalifikowani szkoleniowcy. Wystawa Miniatur Kolejowych w Rewalu to muzeum prezentujące modele i historię pociągów z całego świata, od najstarszych parowozów po nowoczesne cuda techniki. Znajduje się tutaj prawie 1000 zabytkowych i współczesnych modeli lokomotyw oraz wagonów.
Atrakcje w okolicy Rewala:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Gryf-Tour SC Małgorzata Ruta, Marek Ruta, Warszawska 29, 72-344 Rewal, NIP: 8571909305
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest OW Jantar. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".