Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Resort Apartamenty Klifowa spełnia standardy Triverna
Resort Apartamenty Klifowa Rewal to obiekt z apartamentami w Rewalu w znakomitym położeniu. Apartamenty znajdują się od plaży tak blisko, jak to tylko możliwe: są oddzielone jedynie deptakiem. Ten nowoczesny, komfortowy i stylowy resort z basenem, jacuzzi i saunami, w którym morze jest na wyciągnięcie ręki, to wymarzone miejsce na wakacyjny pobyt nad Bałtykiem.
Dla gości przygotowano apartamenty z balkonami, jedno- dwu- i trzypokojowe. Wszystkie posiadają smart TV, dostęp do Wi-Fi, kompleksowo wyposażony aneks kuchenny z lodówką, zmywarką, kuchenką, stołem jadalnianym. W łazienkach znajduje się prysznic, ręczniki, pralka, suszarka do włosów, zestaw kosmetyków.
W resorcie nie sposób się nudzić nawet podczas niesprzyjającej pogody. Rozrywkę zapewnia otwarty cały rok kryty basen z biczami wodnymi i brodzikiem dla dzieci, dwa jacuzzi, sauna fińska i łaźnia parowa. Znajduje się tu też sala fitness z urządzeniami do ćwiczeń. Na najmłodszych czeka przestronna bawialnia i zewnętrzny plac zabaw.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
16:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.30 m2
maks. 4 osoby
40 m2
maks. 5 osób
50 m2
maks. 6 osób
Atrakcje Rewala i okolic:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: APM Apartamenty sp. z o.o., ul. Górnośląska 34, 62-800 Kalisz, NIP: 6182197335
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Resort Apartamenty Klifowa. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!