Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotel Sonata spełnia standardy Triverna
Hotel Sonata jest położony w centrum uzdrowiska Duszniki-Zdrój, w zabytkowej, klimatycznej kamieniczce. Wygodne pokoje, oferta gastronomiczna (śniadania i obiadokolacje) oraz dogodny dostęp do atrakcji Dusznik-Zdroju to atuty tego trzygwiazdkowego hotelu.
Przestronne i przytulne pokoje wyposażono w smart TV i dostęp do Wi-Fi. W prywatnej łazience znajduje się prysznic, ręczniki, suszarka do włosów.
W hotelu znajduje się restauracja podająca gościom śniadania i obiadokolacje. Napoje i przekąski serwuje kawiarnia z salą bilardową, gdzie można zrelaksować się wieczorem po odkrywaniu Dusznik-Zdroju i jego atrakcji. Zarówno restauracja, jak i kawiarnia są klimatyzowane.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.15 m2
maks. 2 osoby
25 m2
maks. 4 osoby
Duszniki-Zdrój zaliczają się do czołowych sudeckich kurortów. Właściwości tutejszych wód mineralnych są znane i doceniane już od kilkuset lat. Ze względu na przyjemny smak były poszukiwane jako napój biesiadny przez znakomite rody. Dzięki temu uzdrowisko szybko zyskało szerokie uznanie. Na wyróżnienie zasługuje również dusznicki mikroklimat, mający pewne cechy klimatu podalpejskiego. W Dusznikach-Zdroju koniecznie należy przespacerować się po Parku Zdrojowym położonym w dolinie Bystrzycy Kłodzkiej. Znajduje się tam pijalnia wód, dworek Chopina, duża fontanna, a obok Klasztor Franciszkanów.
Duszniki-Zdrój są miastem z bogatą historią. Początek jego istnienia sięga czasów średniowiecza. Zabytkowy rynek z kamieniczkami, młyn papierniczy z 1605 r. oraz kościół parafialny św. Piotra i Pawła z rzadko spotykaną amboną w kształcie wieloryba mieszczą się w północnej części miejscowości, przy drodze krajowej nr 8.
Zaledwie 10 minut jazdy stąd znajduje się Zieleniec - największy ośrodek narciarski w Kotlinie Kłodzkiej i jeden z większych w Sudetach. Ośrodek cechuje specyficzny mikroklimat (jedyny taki w Polsce) - zbliżony do alpejskiego. Północne stoki Zieleńca, doskonałe tereny narciarskie oraz duża ilość opadów w okresie zimowym sprawiają, że śnieg leży tu przez blisko 150 dni. Zieleniec oferuje 28 wyciągów. Trasy zjazdowe Zieleńca są mocno zróżnicowane pod względem techniki jazdy: od bardzo łatwych do bardzo trudnych. Dla osób uprawiających freestyle na nartach lub snowboardzie Zieleniec oferuje snowpark oraz pełnowymiarową rynnę (halfpipe). Trasy zjazdowe i wyciągi są tak rozmieszczone, że istnieje możliwość (nie ściągając nart czy deski z nóg) przejechania z jednego końca Zieleńca na drugi i z powrotem.
Atrakcje ziemi kłodzkiej:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Werona8 sp. z o.o., Zielona 12A, 57-340 Duszniki-Zdrój, NIP: 8831877750
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Sonata. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!