Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Sun & Snow Casa Marina spełnia standardy Triverna
Oferta Zwrot na Środki Triverna. Bez obaw planuj wyjazd dzięki pewności, że możesz odwołać rezerwację bez podawania przyczyny.
Apartamenty Sun & Snow SPA Casa Marina to nowoczesny obiekt ze świetną lokalizacją – niedaleko od plaży i promenady spacerowej, a także w pobliżu Parku Zdrojowego. Takie umiejscowienie jest wręcz idealne, na pełen relaksu i spacerów pobyt nad Bałtykiem.
Apartamenty są jasne, każdy posiada własny taras lub balkon. Wykończono je nowocześnie i w stonowanych kolorach. Ich pełne i praktyczne wyposażenie pozwala doskonale wypoczywać gościom indywidualnym, jak i rodzinom z dziećmi. 2-pokojowe apartamenty składają się z zamykanej sypialni z podwójnym łóżkiem oraz przestronnego salonu z rozkładaną kanapą, kącikiem telewizyjnym, nowoczesnym aneksem kuchennym i kącikiem jadalnym. W łazienkach zamontowano kabiny prysznicowe i suszarki do włosów. Dla gości przygotowano czystą pościel i ręczniki, istnieje możliwość bezpłatnego wypożyczenia krzesełka do karmienia oraz wanienki dla dzieci, a także łóżeczka turystycznego za dodatkową opłatą.
Wyposażenie zabudowanego aneksu kuchennego stanowią m.in. ekspres do kawy, zmywarka, płyta kuchenna, piekarnik, czajnik, lodówka, naczynia i przybory kuchenne. W obiekcie nie ma restauracji, ale w sąsiedztwie znajdują się różnorodne restauracje, kawiarnie, bary i smażalnie ryb. Przy okazji zameldowania w biurze lokalnym można otrzymać vouchery upoważniające do 10% rabatu na menu śniadaniowe w pobliskiej kawiarni Czuć Miętą, gdzie do wyboru jest 11 propozycji śniadań serwowanych do południa.
Dla gości apartamentów Sun & Snow SPA Casa Marina przygotowano bezpłatną strefę SPA z dostępem do jacuzzi, sauny suchej i parowej oraz sali fitness. Uwaga ! W budynkach Casa Marina 3 i 4 sauna i jacuzzi są nieczynne do odwołania.
Na terenie obiektu znajduje się patio z wyodrębnionym placem zabaw dla dzieci. Na zdewnątrz dostępne są dla gości stojaki rowerowe, a nieopodal działa także wypożyczalnia rowerów.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
16:00 - 10:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
45 m2
maks. 4 osoby
Pośród szerokiej oferty kulturalnej każdy znajdzie coś interesującego dla siebie. W amfiteatrze, muszli koncertowej i na Nadmorskiej Promenadzie odbywają się liczne imprezy: koncerty, festiwale, międzynarodowe projekty muzyczne i teatralne. Istnieją także dobre warunki do uprawiania sportu i aktywnej turystyki – lądowej i morskiej. Szlaki piesze, rowerowe, kajakowe umożliwiają nabywanie sprawności przy jednoczesnym kontakcie z nieskażoną przyrodą.
Do licznych atrakcji Świnoujścia bez wątpienia należą plaża i kąpielisko. Latem mieszkańcy oraz turyści chętnie korzystają z morskich kąpieli. Co warto podkreślić, szeroka plaża na wyspie Uznam od 2006 roku otrzymuje certyfikat Błękitnej Flagi, świadczący o bezpieczeństwie i czystości kąpieliska. Przez wielu jest uważana za najpiękniejszą plażę w Polsce.
Atrakcje Świnoujścia:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Sun & Snow Sp. z o.o., ul. Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego 4, 00-362 Warszawa, NIP: 5213507582
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Sun & Snow Casa Marina. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!