Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Szybenik jest bardzo ciekawym i malowniczo położonym miastem środkowej Chorwacji, dzięki swej unikatowej katedrze wpisanym na listę światowego dziedzictwa UNESCO. Miasto rozłożyło się nad zatoką, którą tworzy ujście przepięknej rzeki Krka do Adriatyku. Od otwartego morza miasto oddziela kanał, tworzący przez wieki naturalną obronę, którą wsparła twierdza św. Mikołaja – potężna forteca wybudowana w XVI wieku w miejscu otwarcia się kanału na morze.
W przeciwieństwie do innych miast Dalmacji, które zakładali starożytni Ilirowie, Grecy czy Rzymianie, Szybenik jest najstarszym miastem rodowym Chorwatów. Jego najważniejszym zabytkiem jest zbudowana w całości z kamienia Katedra św. Jakuba. To klasycznie piękna świątynia o ciekawej historii i pięknych zdobieniach. Arcydzieło kamieniarstwa dominuje pośród wąskich, klimatycznych uliczek. . Stare miasto jest ciasno zabudowane, tworząc tajemniczą atmosferę dla spragnionych je odkryć. W okolicy Szybenika nie brakuje terenów spacerowych.
Atrakcje w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Riva sunca d.o.o., Obala hrvatske mornarice 1, 22000 Sibenik, NIP: HR94337362035
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Superior City Hotel Bellevue. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".