Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Termy Karkonosze Resort & Spa spełnia standardy Triverna
Termy Karkonosze Resort & Spa to oaza spokoju i równowagi w wyjątkowym klimacie Karkonoszy. Na początek oddano kameralne wille nad stawem i restaurację w części willowej, pod koniec roku 2024 ma zostać otwarty 5-gwiazdkowy hotel, a w kolejnym roku druga strefa willowa. W kompleksie panuje atmosfera sprzyjająca wypoczynkowi w rytmie slow, doświadczaniu nowych smaków i rekreacyjnych aktywności.
W każdej willi znajdują się komfortowe apartamenty i pokoje z aneksami kuchennymi oraz jacuzzi z widokiem na ozdobny staw. Wnętrza pokoi i apartamentów to harmonijne połączenie nowoczesnego designu i pełnej funkcjonalności, co gwarantuje najwyższy standard wyposażenia. Przygotowano jednopokojowe studia dla 2 osób, apartamenty z odrębną sypialnią i rozkładaną sofą w pokoju dziennym, a nawet apartamenty z dwiema odrębnymi sypialniami.
Pokoje są klimatyzowane, wyposażone w balkon lub taras, smart TV, sejf, dostęp do Wi-Fi, W każdym aneksie kuchennym jest płyta indukcyjna, lodówka, zlew, czajnik, ekspres do kawy, naczynia i sztućce. Łazienki wyposażono w nowoczesne kabiny prysznicowe z deszczownicami. Dla gości są przygotowywane ręczniki, zestaw kosmetyków i suszarka do włosów.
W kompleksie willowym powstała Restauracja Góra Słońca. To autentyczna włoska restauracja z przytulnym wnętrzem nasyconym aromatem świeżo pieczonej pizzy i tradycyjnych włoskich przypraw. Są w niej serwowane śniadania. Wraz z otwarciem hotelu powstanie także kolejna restauracja oraz bar z drinkami i przekąskami tapas.
Każda willa dysponuje własnym jacuzzi sprzyjającym odprężeniu. Na koniec 2024 roku jest planowane otwarcie strefy spa & wellness z całorocznymi basenami oraz szeroką gamą zabiegów i masaży.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.18 m2
maks. 2 osoby
32-40 m2
maks. 2 osoby
+ 2 dostawki
32-40 m2
maks. 2 osoby
+ 2 dostawki
51-55 m2
maks. 4 osoby
+ 1 dostawka
Staniszów to sąsiadująca z Jelenią Górą i uzdrowiskiem Cieplice wioska położona w Kotlinie Jeleniogórskiej, przy drodze z Jeleniej Góry do Karpacza. Historia tutejszego majątku sięga początków XIV wieku, zachowało się kilka cennych zabytków. Uwagę zwracają przede wszystkim obronny gotycki kościół Przemienienia Pańskiego z przełomu XV/XVI wieku oraz Pałac na Wodzie wzniesiony w 1787 r. i przebudowany w XIX wieku. Mieści się tu także dwór (dawny zajazd) z końca XVIII wieku oraz zabytkowy zespół pałacowy i folwarczny. Ze Staniszowa łatwo dojechać do różnorodnych atrakcji regionu.
Atrakcje Karkonoszy i Kotliny Jeleniogórskiej:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Karkonosze Springs Sp. z o.o. Sp.k. , ul. Zdrojowa 2, 58-500 Staniszów, NIP: 5213833554
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Termy Karkonosze Resort & Spa. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na newsletter i zyskaj!
Najlepsze oferty, podróżnicze inspiracje, prezenty na urodziny.