Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Z jednej strony Jura to niezwykły świat zamków zbudowanych na szczytach jurajskich wzgórz i krainę białych skał kryjących tysiące jaskiń. Z drugiej - to także unikalny w skali Europy „industrialny” raj - spektakularne obiekty związane z tradycją górniczą, hutniczą, energetyką i łącznością.
Szlak Orlich Gniazd, Laureat Złotego Certyfikatu Polskiej Organizacji Turystycznej, uznawany jest za jedno z najpiękniejszych miejsc w naszym kraju. Ta niezwykła trasa turystyczna o długości 169 km, ciągnąca się od Krakowa do Częstochowy, przyciąga ludzi z pasją, którzy pieszo, konno, na rowerze czy podczas wspinaczki skałkowej chcą poznać urokliwe zakątki tego regionu.
Szlak Zabytków Techniki to 36 obiektów, prezentujących jednocześnie najważniejsze i najciekawsze walory turystyczne, historyczne i architektoniczne regionu śląskiego. Autentyczność, niepowtarzalność i oryginalność miejsc sprawia, że turyści wielokrotnie wracają, aby ponownie zgłębiać nie tylko przeszłość, ale również przemiany i współczesne oblicze okręgu.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Grupa Łapaj Hotele Sp. z o.o., 1 Maja 25A, 57-350 Kudowa-Zdrój, NIP: 8992736173
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Villa Verde. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".