Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Międzyzdroje to piękny i popularny kurort nadbałtycki ze 150-letnią tradycją. Jest położony na północno-zachodnim krańcu Polski, w województwie zachodniopomorskim, na wyspie Wolin, około 15 km od Świnoujścia. Miasto znajduje się na granicy Wolińskiego Parku Narodowego. Kurort szczyci się najcieplejszym morzem, łagodnym mikroklimatem, piękną piaszczystą plażą i wspaniałymi lasami. Liczne trasy spacerowe pozwalają docierać w ciekawe miejsca turystom w każdym wieku. Miasto jest także chętnie wybierane na rodzinny wypoczynek z dziećmi.
Międzyzdroje mają sprzyjający zdrowiu mikroklimat, a także źródło lecznicze Wolin z wodami chlorkowo-sodowymi, bromkowymi i żelazistymi. Czołową atrakcją Międzyzdrojów jest piaszczysta plaża, przez wielu uznawana za jedną z najpiękniejszych nad Bałtykiem, oddzielona od promenady pasmem wydm. Popularność zawdzięcza niezapomnianym widokom na międzyzdrojskie klifowe wzgórza i czystemu, bardzo drobnemu piaskowi. Nie bez powodu miejsce to jest nazywane letnią stolicą Pomorza Zachodniego.
To właśnie w tym letnisku co roku w lipcu odbywa się Festiwal Gwiazd, na który docierają artyści sceny i ekranu. Spacerując Promenadą Gwiazd, możemy wypatrzeć odciski dłoni znanych i lubianych osobowości. Stanowi ona przedłużenie Nadmorskiej Promenady – deptaka, przy którym znajdują się historyczne budynki sanatoryjne i liczne punkty gastronomiczne oraz kramy.
Atrakcje w Międzyzdrojach:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Green House HM Sp. z o.o., ul. Puławska 2, 02-566 Warszawa, NIP: 5213797396
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Wave Międzyzdroje Resort & SPA. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".