Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Willa Stożek spełnia standardy Triverna
Oferta Zwrot na Środki Triverna. Bez obaw planuj wyjazd dzięki pewności, że możesz odwołać rezerwację bez podawania przyczyny.
Willa Stożek w Białce Tatrzańskiej sąsiaduje z Termą Bania oraz kompleksem wyciągów narciarskich Bania i Kotelnica. To miejsce z rodzinną atmosferą, dobrymi warunkami i świetną lokalizacją. Osoby aktywne oraz dzieci nie będą się tutaj nudzić, a smakoszy ucieszy bliskość karczm i restauracji.
W Willi Stożek przygotowano pokoje z balkonami i łazienkami na komfortowy pobyt 2, 3 lub 4 osób. Każdy pokój wyposażony jest w telewizor, lodówkę i czajnik. Wspólne aneksy kuchenne dostępne są na korytarzu. W łazience czeka kabina prysznicowa, suszarka do włosów, ręczniki, zestaw kosmetyków.
Willa Stożek posiada jasną jadalnię, w której Gości kuszą smaczne potrawy domowej kuchni. Codziennie przygotowywane są śniadania w formie urozmaiconego bufetu, a obiadokolacje mogą być w formie bufetu (w wysokim sezonie od grudnia po luty) lub serwowane (w pozostałych miesiącach).
Po pełnym atrakcji dniu jeżdżenia na nartach można zrelaksować się grając w bilard, piłkarzyki czy ping ponga. W otaczającym obiekt ogrodzie Goście mogą korzystać z altany ze sprzętem do grillowania oraz zewnętrznej siłowni, a w sezonie letnim niewielkiego basenu, huśtawek i trampoliny oraz boiska do siatkówki. Na miłośników białego szaleństwa czeka także narciarnia, w której wygodnie i bezpiecznie można przechować i wysuszyć sprzęt.
Po dniu spędzonym na stoku narciarskim warto zrelaksować się w cieple – w położonym 600 m od Willi Stożek ApartHotelu Askana można skorzystać z basenu solankowego ze strefą relaksu z leżakami oraz z saun. Zupełnie po sąsiedzku znajduje się natomiast znany kompleks basenów termalnych Termy Bania, gdzie baseny wypełnione są wodą termalną pozyskiwaną z głębokości 2500 metrów.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
14 m2
maks. 2 osoby
16 m2
maks. 3 osoby
18 m2
maks. 4 osoby
Białka Tatrzańska to jeden z najatrakcyjniejszych kurortów górskich w Polsce. Miejscowość jest położona w unikalnej dolinie rzeki Białki. Malownicza rzeka ma swe źródła w Tatrach i na całej długości zachowała górski charakter. Jest jedną z najczystszych rzek w Polsce. W jej środkowym odcinku znajduje się rezerwat przyrody Przełom Białki. Nie jest rozległy – ma około 8 ha. Jego granice wyznaczają dwie wapienne skałki: Obłazowa (od zachodu) oraz Kramnica (od wschodu). To niezwykle urokliwe miejsce było scenerią dla kilku filmów, m.in. „Janosika”.
Zimą Białka Tatrzańska zamienia się w ceniony kurort narciarski. Działają tu liczne wyciągi, trasy są dobrze przygotowane. Bardzo popularna i ceniona jest Kotelnica Białczańska, która posiada aż 8 tras zjazdowych i kilka biegowych. Chętnie odwiedzane są także sąsiadujące z nią Kaniówka, Rusin-Ski, Wysoki Wierch, Zebra, Koziniec, Litwinka. Większość wyciągów obejmuje wspólny system karnetów (Tatra Ski). Fani zimowego szaleństwa mogą korzystać z darmowych ski-busów, a odpłatnie z wypożyczalni sprzętu sportowego oraz pomocy instruktorów.
Co robić w Białce Tatrzańskiej?
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Teresa Stożek, ul. Środkowa 204B, 34-405 Białka Tatrzańska, NIP: 7351394962
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Willa Stożek. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!