Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Baranów Sandomierski to pełne uroku spokojne miasteczko, położone nad Wisłą i rzeką Babulówką w województwie podkarpackim. Region charakteryzuje zalesienie oraz malownicze rozlewiska Wisły. To idealne miejsce, aby uciec od zgiełku miasta i codziennego pośpiechu, a także na romantyczny wypad we dwoje.
Miejscowość znana jest przede wszystkim z XVI-wiecznego zamku tzw. Małego Wawelu - perły Podkarpacia. Jest on jedną z najpiękniejszych i najlepiej zachowanych renesansowych rezydencji. Budowle otacza piękny, duży historyczny park i ogrody. W Zamku funkcjonuje Hotel Zamkowy, Muzeum, Restauracja Magnacka, Zamkowe SPA.
Miłośnicy przyrody powinni wybrać się na spacer do lasu, gdzie śródleśne Stawy Krasiczyńskie malowniczo wtapiają się w zalesione otoczenie. Oprócz stawów, można napotkać tu rzadkie gatunki ptaków m.in. orlika krzykliwego lub pustułkę. W okolicy nie brakuje miejsc do spacerowania ani wycieczek rowerowych.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Agencja Rozwoju Przemysłu S.A., ul. Nowy Świat 6/12, 00-504 Warszawa, NIP: 5260300204
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Zamek w Baranowie Sandomierskim. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".