Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Zapotoczny Residence spełnia standardy Triverna
Zapotoczny Residence to kameralny obiekt w niewielkim, podtatrzańskim Zębie – najwyżej położonej miejscowości w Polsce, 10 kilometrów od Zakopanego. Gustownie urządzony, jest połączeniem tradycyjnego podhalańskiego stylu z nowoczesnymi akcentami. Zapotoczny Residence to świetny wybór dla osób, które nie lubią zatłoczonych i gwarnych miejsc, nie chcąc przy tym rezygnować z komfortowego wypoczynku.
Dla gości przygotowano trzy typy pokoi: 2-osobowy, 2-osobowy z balkonem, 3-osobowy oraz apartament, który także posiada balkon. Wszystkie wyposażono w dostęp do Wi-Fi, telewizor, lodówkę, zestaw do parzenia kawy i herbaty, prywatną łazienkę z prysznicem, ręcznikami, suszarką do włosów i zestawem kosmetyków.
Śniadania są podawane w formie bufetu. W obiekcie znajduje się także bar, a tuż obok – góralska karczma „U Zapotocznego” z kominkiem, ogródkiem i muzyką na żywo. Oprócz tradycyjnych podhalańskich specjałów w menu znajdziemy również dania dla dzieci czy pizzę.
Zapotoczny Residence posiada salę zabaw dla dzieci i plac dla najmłodszych na świeżym powietrzu. Dorośli mogą zagrać w bilard. W obiekcie znajduje się także kominek. Dla zmotoryzowanych przygotowano monitorowany parking.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.17 m2
maks. 2 osoby
17 m2
maks. 2 osoby
21 m2
maks. 3 osoby
32 m2
maks. 3 osoby
+ 1 dostawka
21 m2
maks. 2 osoby
27 m2
maks. 3 osoby
Ząb to miejscowość niezwykle atrakcyjna dla turystów. Położona na północ od Zakopanego, na Pogórzu Gubałowskim, jest najwyżej położoną wioską w Polsce (w najwyższym punkcie mierzy 1023 m n.p.m.) i słynie z pięknych widoków na Tatry Polskie i Słowackie. Tak atrakcyjne położenie sprawia, że Ząb posiada doskonałe tereny spacerowe, a w zimie turystyczno-narciarskie.
Na uwagę zasługuje fakt, że stąd pochodzą znani narciarze: Kamil Stoch, Stanisław Bobak, Józef Łuszczek.
W Zębie warto zobaczyć drewniany kościół p.w. Św. Anny z 1915 roku, położony w pięknym miejscu na górce. Zarówno sam kościół jak i jego wnętrze zostały wykonane z drewna, a ołtarz główny wyrzeźbił Wojciech Brzega, przyjaciel Stanisława Witkiewicza. Warto wybrać się też na cmentarz parafialny, który należy do najpiękniejszych na Podhalu.
Okolica zachęca do aktywnego wypoczynku. Latem mogą to być górskie wędrówki lub turystyka rowerowa. O doskonałych warunkach dla cyklistów świadczy chociażby fakt corocznego wytyczania trasy międzynarodowego wyścigu kolarskiego Tour De Pologne przez Ząb, tuż obok ośrodka Redyk.
Zimą całe Tatry i Podhale zmieniają się w raj dla narciarzy. W bezpośrednim sąsiedztwie Ośrodka Usług Hotelarskich Redyk działają 3 wyciągi orczykowe idealne dla początkujących i średniozaawansowanych narciarzy. Są one sztucznie naśnieżane, oświetlone oraz ubijane ratrakiem. Przy wyciągach znajduje się wypożyczalnia sprzętu, serwis oraz szkółka narciarska. W niewielkiej odległości znajdują się również wyciągi w Białce Tatrzańskiej, Zakopanem i na Polanie Szymoszkowej.
Będąc na Podhalu warto skorzystać z dobroczynnych właściwości kąpieli w basenach termalnych. Najbardziej znane ośrodki to Aquapark w Zakopanem, Termy Podhalańskie w Szaflarach, Kąpielisko na Polanie Szymoszkowej, Terma w Bukowinie Tatrzańskiej oraz Terma Białka w Białce Tatrzańskiej.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: JRW Invest Podhale sp. z o.o., ul. Kamila Stocha 1, 34-521 Ząb, NIP: 7361701609
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Zapotoczny Residence. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!