Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotel Pinija spełnia standardy Triverna
Hotel Pinija znajduje się w Petrčane, małej śródziemnomorskiej miejscowości niedaleko Zadaru. Wyjątkowe położenie na naturalnym półwyspie sprawia, że jest to idealne miejsce do wypoczynku i rekreacji. Rajska atmosfera tworzy idealne miejsce na relaks, a promienie najpiękniejszego zachodu słońca na świecie gwarantują niezapomniane przeżycia.
Zakwaterowanie odbywa się w nowocześnie urządzonych pokojach, zapewniających świetne warunki do relaksu po dniu spędzonym na plaży. Wszystkie pokoje zostały starannie zaprojektowane i wyposażone, aby zapewnić idealne warunki wakacyjnego wypoczynku, który wyjątkowym czyni zapach sosnowego lasu. Pokoje są klimatyzowane, zadbano w nich o małą lodówkę, TV, wi-fi, sejf. Łazienki wyposażone są w kabiny prysznicowe, na gości czekają w nich ręczniki i suszarki do włosów.
Z tarasu hotelowej restauracji roztacza się romantyczny widok na krystalicznie czyste morze, a pod koniec dnia na niezapomniany zachód słońca. W restauracji można delektować się potrawami kuchni dalmatyńskiej, śródziemnomorskiej i międzynarodowej. Szukając miejsca na relaks, można wybrać jeden z barów oferujących koktajle, wina i muzykę.
Strefa relaksu w Hotelu Pinija jest przyjemnie zaaranżowana z widokiem na morze. Goście mogą korzystać w niej z basenów (krytego i zewnętrznego) z hydromasażami i brodzikami dla dzieci, centrum fitness, sauny fińskiej, komory solnej z solą z Himalajów, kąpieli parowej. Strefa Wellness & Spa Marea gwarantuje przyjemności i rozluźnienie, tam możesz poczuć się naprawdę wyjątkowo. Centrum oferuje zabiegi pielęgnacyjne dla twarzy i ciała, relaks dla dzieci, masaż, manicure, pedicure czy depilację.
Hotel posiada także bogatą ofertę dla wielbicieli aktywnego wypoczynku. To idealne miejsce na poranne spacery, jazdę na rowerze, grę w tenisa, minigolfa, tenisa stołowego czy siatkówkę na plaży. Można próbować także sił z nurkowaniem, żeglarstwem czy raftingiem.
Hotel Pinija dba o satysfakcję najmłodszych Gości i pragnie, by zabrały do domu tylko najlepsze wspomnienia. Maskotką hotelu jest Żółw Pini, który patronuje wesołemu zespołowi animatorów, zapewniających liczne zajęcia rozrywkowe, sportowe i edukacyjne dla dzieci.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 10:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.25 m2
maks. 2 osoby
22 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
Region Zadaru, położony w sercu wschodniego Adriatyku, w Dalmacji – najwyżej cenionej turystycznie krainie historycznej w Chorwacji, oferuje nieskończone możliwości na spędzenie wymarzonych wakacji. Zadar to miasto pełniące rolę jednego ze śródziemnomorskich centrów kultury, sportu i gospodarki. Nieodległe miasta Nin, Pag i Biograd, a także mniejsze miejscowości regionu oferują wyjątkowe doznania eno-gastronomiczne. Miłośnicy przyrody i przygód mogą cieszyć się krystalicznie czystym morzem, plażami i urokliwymi zatoczkami licznych wysp oraz pięknem parków narodowych.
Hotel znajduje się zaledwie 12 km od Zadaru – starożytnego miasta, które wykorzystało przepiękną i dogodną lokalizację nad brzegiem morza. Miasto jest pełne uroku, kawiarenek i restauracyjek, w których chce się przysiąść i wdychać niespieszne tempo dalmatyńskiego życia. Miłośnicy zabytków i historii z pewnością się tutaj nie zawiodą, a każdego zachwyci urok niewielkiego, ale zadbanego i czarującego starego miasta. Niezwykłą atrakcją Zadaru są morskie organy na nadmorskiej promenadzie, warto przysiąść przy nich w różnych porach dnia i delektować się nietypowo przejawiającą się tutaj działalnością morskich fal.
Miejsca, które warto odwiedzić w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Intermod d.o.o., Biogradska 70, 23 000 Zadar, NIP: HR40095595710
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Pinija. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!