Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotel Hanseatic spełnia standardy Triverna
Przeznaczony tylko dla dorosłych Hotel Hanseatic*** to nowoczesne miejsce, położone idealnie, by czuć bliskość morza oraz atmosferę promenady Kołobrzegu. Elegancki Hotel Hanseatic znajduje się tuż przy słynnej latarni morskiej i promenadzie, którą w kilka chwil można dojść na molo.
Centralnie zlokalizowany Hotel Hanseatic posiada 32 komfortowo wyposażone pokoje. Wiele z nich rozpieszcza widokiem na otwarte morze oraz zabytkową latarnię morską. Pokoje klasy komfort to 2-osobowe wnętrza dla osób dorosłych. Powierzchnia przytulnego i funkcjonalnie wyposażonego pokoju wynosi 16m2. W każdym pokoju jest Wi-Fi, telewizor LED, sejf mieszczący notebooka, biurko/toaletka, czajnik, szklanki, a łóżka wypełniają nowoczesne 7-strefowe materace. Komfort korzystania z łazienki zapewnia wygodna kabina prysznicowa, lusterko kosmetyczne, suszarka do włosów oraz bezpłatny zestaw kosmetyków.
Hotel posiada przytulną saunę suchą oraz gabinet masażu. Miejsca te pozwalają się odprężyć, ukoić myśli i ciało.
W hotelu znajduje się baro-kawiarnia, której okna wychodzą na przystań statków wypływających na pełne morze. Śniadanie podawane jest codziennie w formie bufetu. W sąsiedztwie oraz na samym nabrzeżu znajdują się restauracje, bary, smażalnie ryb.
Hotel posiada kryty garaż z ograniczoną liczbą miejsc, płatny na miejscu. Ze względu na położenie obiektu tuż przy promenadzie i portowym deptaku, możliwe jest również parkowanie w wyznaczonych miejscach przy ulicy, zgodnie z lokalną taryfą parkingową.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.16 m2
maks. 2 osoby
16 m2
maks. 2 osoby
Kołobrzeg to jedno z najbardziej znanych miast uzdrowiskowych nad polskim morzem. Posiada wyjątkowy mikroklimat, czyste powietrze, źródła solankowe i złoża borowiny. Malownicze krajobrazy oraz tutejsza flora i fauna niezmiennie zachwycają przez cały rok. Dzięki temu Kołobrzeg stanowi świetną i cenioną lokalizację na wypoczynek i odnowę. Fani sportów wodnych mogą skorzystać m.in. z oferty szkółek windsurfingu.
Kołobrzeg jest aktualnie czwartym największym miastem województwa zachodniopomorskiego. Leży w dolinie rzeki Parsęty, która oddziela Wybrzeże Słowiński od Wybrzeża Trzebiatowskiego. Był jedną z najstarszych osad na Pomorzu Zachodnim. Niestety 95% miasta uległo zniszczeniu w wyniku bitwy o Kołobrzeg w 1945 roku. W 1967 roku Kołobrzeg otrzymał formalnie status uzdrowiska, choć pierwszy zakład leczniczy powstał tu już w 1803 roku.
Atrakcje Kołobrzegu:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Balt-Servis sp. z o.o., ul. Morska 4, 78-100 Kołobrzeg, NIP: 9532505283
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Hanseatic. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!