Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt VacationClub Świnoujście Apartments spełnia standardy Triverna
Apartamenty standard składają się z 2 pokoi: salonu z rozkładaną i przystosowana do spania sofą, telewizorem i bezprzewodowym dostępem do internetu, doskonale wyposażonego aneksu kuchennego, łazienki z kabiną prysznicową oraz sypialni z łóżkiem małżeńskim. Apartamenty standard zlokalizowane są do 1500 metrów od plaży.
Apartamenty typu Studio składają się z 1 pokoju i mogą pomieścić 2 osoby. W każdym apartamencie znajduje się doskonale wyposażony aneks kuchenny, podwójne łóżko, telewizor i bezprzewodowy dostęp do internetu. Apartamenty studio zlokalizowane są do 1500 metrów od plaży.
Apartamenty deluxe składają się z 2 pokoi: salonu z rozkładaną i przystosowana do spania sofą, telewizorem i bezprzewodowym dostępem do internetu, doskonale wyposażonego aneksu kuchennego, łazienki z kabiną prysznicową oraz sypialni z łóżkiem małżeńskim. Apartamenty deluxe zlokalizowane są do 1500 metrów od plaży.
Goście apartamentów mogą korzystać z aquaparku mieszczącego się tuż obok luksusowego Radisson Blu Resort, Świnoujście. Znajdują się w nim: basen pływacki, basen rekreacyjny z atrakcjami, m.in. sztuczną falą, basen dla dzieci ze zjeżdżalniami, 4 zjeżdżalnie, w tym dwie pontonowe, „rwąca rzeka”, 4 jacuzzi, spray park, a także strefa saun z tepidarium. Ponadto, za dodatkową opłatą, Goście VacationClub™ mogą korzystać z gabinetów Wellness, w których wykonywane będą zabiegi upiększające i zdrowotne, masaże, zabiegi hydroterapii oraz inne.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
16:00 - 10:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.maks. 2 osoby
maks. 3 osoby
maks. 2 osoby
maks. 4 osoby
maks. 2 osoby
maks. 4 osoby
Apartamenty standard: zlokalizowane max. 1,5 km do plaży: ul. Uzdrowiskowa 5-48B, Cieszkowskiego 6, Zdrojowa 22-24, Wyspiańskiego 34E, Wojska Polskiego 2-18, Orzeszkowej 5, Chrobrego 44, Żeromskiego 29-31, Kapitańska 10, Bohaterów Września 15-16, Bałtycka 10, Słowackiego 17, Chełmońskiego 2B-9.
Apartamenty deluxe: zlokalizowane max 1,5 km do plaży: ul. Uzdrowiskowa 5-48B, Cieszkowskiego 6, Zdrojowa 22-24, Orzeszkowej 5, Chrobrego 44, Żeromskiego 29-31, Wojska Polskiego 2-18, Bałtycka 10, Piłsudskiego 10b oraz Prusa 2
Pośród szerokiej oferty kulturalnej każdy znajdzie coś interesującego dla siebie. W amfiteatrze, muszli koncertowej i na Nadmorskiej Promenadzie odbywają się liczne imprezy: koncerty, festiwale, międzynarodowe projekty muzyczne i teatralne. Istnieją także dobre warunki do uprawiania sportu i aktywnej turystyki – lądowej i morskiej. Szlaki piesze, rowerowe, kajakowe umożliwiają nabywanie sprawności przy jednoczesnym kontakcie z nieskażoną przyrodą.
Do licznych atrakcji Świnoujścia bez wątpienia należą plaża i kąpielisko. Latem mieszkańcy oraz turyści chętnie korzystają z morskich kąpieli. Co warto podkreślić, szeroka plaża na wyspie Uznam od 2006 roku otrzymuje certyfikat Błękitnej Flagi, świadczący o bezpieczeństwie i czystości kąpieliska. Przez wielu jest uważana za najpiękniejszą plażę w Polsce.
Atrakcje Świnoujścia:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Vacation Club Sp. z o.o., ul. Marszałkowska 72/17, 00-545 Warszawa, NIP: 7010564630
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest VacationClub Świnoujście Apartments. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!