Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Koszary Arche Hotel spełnia standardy Triverna
Koszary Arche Hotel*** to miejsce łączące historię z nowoczesnością. Hotel mieści się w zabytkowym budynku z 1863 roku położonym w centrum Góry Kalwarii. Dawniej znajdowała się tutaj siedziba wojskowego garnizonu, co nadaje wnętrzom niezwykłego klimatu zamierzchłych czasów. Zachowane elementy z czerwonej cegły to świetny element loftowego stylu. Hotel oferuje stylowe pokoje, restaurację, salę zabaw dla dzieci oraz zaplecze biznesowe. Atutem hotelu jest także jego lokalizacja tylko 25 km od Warszawy.
Dla Gości przygotowano komfortowe i eleganckie pokoje, które zostały urządzone z dbałością o każdy szczegół. Wnętrza zostały wyposażone w telewizor z płaskim ekranem, bezprzewodowy internet, czajnik elektryczny i zestaw do parzenia kawy i herbaty. Każdy pokój dysponuje prywatną łazienką z kabiną prysznicową lub wanną.
Restauracja Kantyna serwuje dania nawiązujące do kuchni koszarowej. Z pewnością zaciekawi Gości intrygującymi połączeniami składników i smaków. Codziennie podawane są wyśmienite śniadania w formie bufetu oraz obiadokolacje. Industrialne wnętrza nadają temu miejscy niezwykłą atmosferę, co uprzyjemnia każdy posiłek.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
14:00 - 12:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.12 m2
maks. 1 osoba
+ 1 dostawka
18 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
23 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
18 m2
maks. 3 osoby
23 m2
maks. 4 osoby
Atrakcje w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Arche Spółka Akcyjna , ul. Puławska 361, 02-801 Warszawa, NIP: 8211639335
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Koszary Arche Hotel. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!