Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Korona Hotel Wrocław spełnia standardy Triverna
Do dyspozycji Gości przygotowano nowocześnie urządzone pokoje, z okien których rozpościera się widok na miasto i podwórko. Każde wnętrze wyposażono w: telewizor Smart TV, bezprzewodowy dostęp do internetu, mini lodówkę oraz zestaw do parzenia kawy i herbaty. Każdy pokój dysponuje też prywatną łazienką z kabina prysznicową, suszarką do włosów i ręcznikami.
”1450 Smokehouse&Cocktail” to kameralny zakątek Hotelu, w którym powstała restauracja i cocktail bar. Goście mogą skosztować tu tradycyjnej polskiej kuchni, a także smaków inspirowanych podróżami po całym świecie. Posiłek warto uzupełnić lampką wina lub autorskim koktajlem.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 12:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.14 m2
maks. 1 osoba
15 m2
maks. 2 osoby
18 m2
maks. 2 osoby
Warto zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: OTIS Hotele Sp. z o.o. S.K., ul. Szewska 6-7, 50-053 Wrocław, NIP: 8971867651
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Korona Hotel Wrocław. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!