Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Pytloun Grand Hotel Imperial **** położony jest w centrum czeskiego miasta Liberec.
Liberec to miasto w północnych Czechach, w Sudetach Zachodnich, u stóp Ještěd (1012 m n.p.m.), nad Nysą Łużycką. Ze Szklarskiej Poręby jest tu niecałe 60 kilometrów.
Liberec to ośrodek sportów zimowych z wieloma trasami narciarskimi i kompleksem skoczni, na których kiedyś organizowano Puchar Świata. Nie będą się tu z pewnością nudzić miłośnicy chodzenia po górach. W mieście znajdują się dwa aquaparki, w lecie można skorzystać także z odkrytego basenu Vápenka i otoczonego lasem kąpieliska Lesní koupaliště.
Warte uwagi jest też centrum Liberca – rynek z ratuszem i kolorowymi kamieniczkami, XVIII-wieczny pałac, imponujący budynek dawnej łaźni miejskiej. Liberec to też mnóstwo przepięknych, zabytkowych wili, otoczonych zadbanymi ogrodami. Znajdziemy je głównie przy ulicy Masaryka.
W Libercu nie brakuje też innych atrakcji. To między innymi Muzeum Techniki, Muzeum Północnoczeskie z kolekcją dzieł sztuki, ogród botaniczny. Dzieci ucieszą się z wizyty w zoo czy trzypoziomowym parku dinozaurów.
Atrakcje Liberca:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: PGHILB Management s.r.o., Humpolecká 1886/26, 140 00 Praga 4, NIP: CZ09309331
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Pytloun Grand Hotel Imperial. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".