Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Focus Hotel Łódź spełnia standardy Triverna
Do dyspozycji gości oddanych zostało 110 przytulnych pokoi. Duże łóżka (160 x 220) zapewniają wygodny sen. Dodatkowo, każdy pokój wyposażony jest w: telewizor LCD, telefon, bezprzewodowy internet WiFi, klimatyzację z możliwością samodzielnego sterowania, zestaw do parzenia kawy i herbaty oraz łazienkę i suszarkę do włosów. Dodatkowo, dwa pokoje zostały w pełni przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
W hotelowej restauracji serwowane są wyśmienite dania kuchni europejskiej, a każdy dzień rozpoczyna się od bogatego bufetu śniadaniowego. Ponadto, z myślą o gościach wyruszających w dalsza drogę, codziennie przygotowywane są świeże kanapki i kawa na wynos.
Goście hotelu mogą skorzystać z mini-siłowni i sauny suchej.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
14:00 - 12:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.27 m2
maks. 2 osoby
27 m2
maks. 2 osoby
27 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
Warto zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Focus Hotels S.A. , Pl. Kościeleckich 3, 85-033 Bydgoszcz, NIP: 9671347422
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Focus Hotel Łódź. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!