Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hi Hotel Gdańsk Airport spełnia standardy Triverna
Hi Hotel to nowo otwarty smart hotel w Gdańsku, zlokalizowany nieopodal lotniska, gwarantujący komfort i oszczędność czasu podczas podróży. Znajduje się zaledwie 800 m od lotniska im. Lecha Wałęsy, ale równocześnie w cichej i zapewniającej prywatność okolicy. To funkcjonalny obiekt, który doskonale sprawdzi się również dla tych, którzy korzystają z lotów w niestandardowych – wczesnoporannych lub nocnych godzinach. Innowacyjna, samoobsługowa technologia zapewnia ekspresowe check-in oraz check-out. Dzięki sąsiedztwie BCB Bussiness Parku oraz wielu międzynarodowych korporacji, hotel sprawdzi się także w podróżach służbowych.
Zakwaterowanie odbywa się w pokojach pojedynczych, dwuosobowych oraz trzyosobowych. Pokoje wyposażone są w telewizor z płaskim ekranem, biurko oraz bezprzewodowy internet, na Gości czeka również woda. Każdy pokój posiada własną łazienkę z prysznicem, suszarką do włosów, ręcznikami i zestawem kosmetyków.
W jasnej sali śniadaniowej z zielonymi elementami codziennie o poranku serwowane są śniadania, które dobrze nastrajają na początek dnia.
Na terenie hotelu znajduje się monitorowany parking tylko dla gości hotelowych.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.11 m2
maks. 2 osoby
14 m2
maks. 2 osoby
14 m2
maks. 2 osoby
11 m2
maks. 1 osoba
14 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
14 m2
maks. 3 osoby
Gdańsk urzeka piękną architekturą i niepowtarzalną atmosferą. Dlatego na jego urokliwych uliczkach spotkamy turystów z całej Europy. Tutaj historia przeplata się z nowoczesnością, a odrestaurowanym zabytkom towarzyszą współczesne realizacje, liczne kawiarnie, restauracje oraz uliczni artyści. Przebywając w gdańskim śródmieściu można odczuć niezwykły klimat wysp, zadbanego centrum Starego Miasta, ale też znaleźć spokojne zaułki, m.in. mniej popularnego turystycznie Dolnego Miasta z późnogotyckim kościołem św. Barbary, Bramą Żuławską, stadionem żużlowym, Akademią Muzyczną, Centrum Sztuki Współczesnej Łaźnia czy kamienną śluzą i bastionami położonymi w południowej części wyspy.
Przebywając w Gdańsku nieco dłużej, warto wyjść poza ścisłe centrum Starego Miasta i poznać historię Westerplatte, Twierdzy Wisłoujście, Stoczni Gdańskiej, Muzeum Bursztynu oraz zobaczyć molo w Brzeźnie, oddalone od słynnego sopockiego zaledwie o 5 km spacerem wzdłuż plaży.
W centrum Gdańska warto zobaczyć:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Faros Sp. z o.o. , ul. Słowackiego 165, 80-298 Gdańsk, NIP: 5842735986
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hi Hotel Gdańsk Airport. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!