Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Family Hotel Pagus spełnia standardy Triverna
Hotel Pagus**** jest wspaniale położony wzdłuż plaży w spokojnej części miejscowości Pag. Z hotelu rozpościerają się malownicze widoki na zatokę oraz pozostałą część wyspy Pag. Co ważne, wyspa połączona jest z lądem mostem, więc nie trzeba korzystać z przeprawy promowej. Pag to atrakcyjna lokalizacja dla tych, którzy chcą wypocząć na wyspie, jak i dal tych, którzy szukają wakacyjnej zabawy.
Hotel dysponuje pokojami w trzech kategoriach: standard z widokiem na park, superior z widokiem na morze oraz family z widokiem na morze i dodatkową rozkładaną sofą dla dwóch osób. Każdy pokój posiada balkon, mini bar, sejf, telewizor oraz dostęp do bezprzewodowego internetu, a także indywidualnie sterowanej klimatyzacji. Łazienkę wyposażono w wannę, suszarkę do włosów, ręczniki oraz kosmetyki hotelowe.
Położona na parterze, koło recepcji, główna restauracja jest przestronna, serwuje śniadania, obiady i kolacje. Menu oparte jest na sezonowych składnikach od sprawdzonych dostawców. W hotelu znajduje się również konoba Catena – restauracja a la carte z tarasem blisko morza oraz Cocktail bar przy zewnętrznym basenie.
W Hotelu Pagus**** przygotowano strefę Wellness & SPA z wewnętrznym basenem z podgrzewaną wodą, salą fitness, gabinetem masażu, trzema typami saun, wewnętrznym i zewnętrznym jacuzzi, gabinetem manicure, pedicure oraz zabiegów dla twarzy i ciała.
Hotel położony jest tuż przy kamienistej plaży, posiada strefę VIP leżaków oraz strefę grilla na plaży. Lokalizacja 500 m od centrum miasta Pag to znakomity pretekst na przyjemny spacer wzdłuż brzegu morza.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
14:00 - 10:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.maks. 2 osoby
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
26 m2
maks. 2 osoby
+ 2 dostawki
Miasto Pag jest jednym z dwóch miast położonych na wyspie o tej samej nazwie, zlokalizowanej na północnych wodach Adriatyku. Większość wyspy jest kamienista z ubogą roślinnością, od wieków znana jako centrum produkcji soli, wełny, sera oraz miodu szałwiowego, a także koronek, dzięki którym region został wpisany na Reprezentatywną Listę Niematerialnego Dziedzictwa Kulturowego Ludzkości UNESCO. Pag staje się coraz popularniejszy, dzięki odpowiedniej liczbie klubów na świeżym powietrzu, które zamieniają się w scenę letnich festiwali muzycznych, jest uważany za jedno z lepszych miejsc do wakacyjnej zabawy.
Region Zadaru, położony w sercu wschodniego Adriatyku, w Dalmacji – najwyżej cenionej turystycznie krainie historycznej w Chorwacji, oferuje nieskończone możliwości na spędzenie wymarzonych wakacji. Zadar to miasto pełniące rolę jednego ze śródziemnomorskich centrów kultury, sportu i gospodarki. Nieodległe miasta Nin i Biograd, a także mniejsze miejscowości regionu oferują wyjątkowe doznania eno-gastronomiczne. Miłośnicy przyrody i przygód mogą cieszyć się krystalicznie czystym morzem, plażami i urokliwymi zatoczkami licznych wysp oraz pięknem parków narodowych.
Atrakcje Dalmacji w okolicy Zadaru:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Rudan d.o.o., 9 Rujan 1/H, 52341 Zminj, NIP: HR84430586938
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Family Hotel Pagus. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!