Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotel Omorika spełnia standardy Triverna
Oferta Zwrot na Środki Triverna. Bez obaw planuj wyjazd dzięki pewności, że możesz odwołać rezerwację bez podawania przyczyny.
Elegancki Hotel Omorika**** dominuje nad okolicą niczym strażnik zatoki, nad którą został wybudowany w sąsiedztwie żwirowej plaży i niewielkiej przystani morskiej. Hotel posiada 115 niedawno odnowionych pokoi i od lat słynie z dobrego jedzenia. Dzięki możliwości korzystania z boisk sportowych stanowi doskonałą bazę dla aktywnych, w tym także rodzin. Znajduje się 2 km od centrum Crikvenicy, dokąd prowadzi malownicza nadmorska promenada.
Na 8 piętrach Hotelu Omorika**** znajduje się 115 klimatyzowanych pokoi, do których można dojechać trzema windami. Goście mogą wybierać między 2-osobowymi pokojami w typach standard (z francuskim balkonem od strony parku), superior (z balkonem z częściowym widokiem na morze), premium (balkon od strony morza) oraz family (dwa balkony od strony morza). Wszystkie pokoje zostały niedawno gruntownie odnowione i wyposażone w klimatyzację, mini bar, sejf, telewizję satelitarną oraz dostęp do bezprzewodowego Internetu. Każdy posiada prywatną łazienkę z prysznicem, suszarką do włosów oraz ręcznikami. Dodatkowo pokój klasy superior posiada dodatkowe łóżko, jest większy (22 m2) od pokoi standard i premium, natomiast pokój family ma aż 31 m2 powierzchni.
Hotel Omorika jest ceniony przez swych Gości za przygotowywane jedzenie, jego różnorodność, jakość i ilość. W tej kwestii, mimo remontu, na szczęście nic się nie zmieniło. Goście codziennie zapraszani są do klimatyzowanej restauracji oraz do drink baru. Restauracja posiada przestronny taras zewnętrzny z niepowtarzalnym widokiem na wyspę Krk.
Dla wygody Gości recepcja hotelowa czynna jest całą dobę, a dla najmłodszych przygotowano pokój zabaw. Przed hotelem znajduje się stacja mini kolejki turystycznej, którą turyści mogą udać się do centrum Crikvenicy w okresie letnim. Okolica hotelu obfituje w atrakcje dla aktywnych – boiska sportowe, korty tenisowe, mini golf, park linowy, a przy plaży także rowery wodne, badminton, siatkówka plażowa oraz wypożyczalnia sprzętów wodnych.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
14:00 - 10:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
18 m2
maks. 2 osoby
22 m2
maks. 2 osoby
+ 2 dostawki
18 m2
maks. 2 osoby
31 m2
maks. 2 osoby
+ 2 dostawki
Crikvenica to miejscowość wypoczynkowo-uzdrowiskowa, która latem wprost tętni życiem. Rozwój letniska rozpoczął się w 1888 r. wraz z budową pierwszej plaży, a wkrótce potem dwóch pierwszych hoteli, które były wówczas najnowocześniejszymi w Europie. Dogodne warunki i przyjemny śródziemnomorski klimat sprawiły, że Crikvenica szybko zyskała wśród arystokratów uznanie idealnego miejsca do wypoczynku.
Dziś wzdłuż całego wybrzeża ciągną się kamieniste i piaszczyste plaże połączone dogodną na spacer promenadą. W miasteczku odbywa się wiele wydarzeń kulturalnych, sportowych i rozrywkowych. Idealna lokalizacja sprawia, że jest to również doskonała baza wypadowa na wycieczki, podczas których goście mogą doświadczyć wszystkich uroków Kvarneru.
Atrakcje w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Jadran d.d., Bana Jelacica 16, 51260 Crikvenica, NIP: HR56994999963
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Omorika. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!