Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Obecnie w mieście znajduje się wiele obiektów zabytkowych, głównie z XIX i XX w. Część z nich to atrakcyjne pałace. Dawne pofabryczne budynki zostały zrewitalizowane i często pełnią nowe funkcje. Utworzono w nich muzea, galerie, centra kultury, mieszkania w stylu loftowym. W marcu 2015 roku krajobraz Łodzi trafił na listę polskich Pomników historii. Widnieje tam jako "wielokulturowy krajobraz miasta przemysłowego". Łódź oferuje liczne atrakcje kulturalne. Miasto można też poznawać szlakiem murali. Dzięki muralom Łódź straciła wizerunek szarego miasta. Wielkopowierzchniowe malowidła pokryły elewacje wielu budynków na terenie całej Łodzi. Każdego roku łódzka galeria miejska wzbogaca się o nowe dzieła.
Atrakcje Łodzi:
Atrakcje Łodzi dla dzieci:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: CENTRAL FUND OF IMMOVABLES Sp. z o.o. Piłsudskiego, Plac Zwycięstwa 2, 90-312 Łódź, NIP: 7282410591
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Boutique Hotels III Piłsudskiego. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".