Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Bristol Tradition & Luxury spełnia standardy Triverna
Oferta Zwrot na Środki Triverna. Bez obaw planuj wyjazd dzięki pewności, że możesz odwołać rezerwację bez podawania przyczyny.
Bristol Tradition & Luxury zlokalizowany jest przy rzeszowskim rynku, nawiązuje swą architekturą do tradycji Podkarpacia i jest pierwszym pięciogwiazdkowym hotelem w tym regionie. We wnętrzach swoje miejsce znalazły naturalne i nowocześnie wykorzystane materiały, takie jak szkło, drewno czy kamień. Możemy tu znaleźć zarówno meble i elementy wyposażenia inspirowane skandynawskim wzornictwem Arne Jacobsena oraz współczesnego polskiego projektanta Marka Gawlika, jak i elementy dekoracyjne będące reminiscencją pierwszych lamp naftowych i urządzeń wydobywczych wynalezionych przez związanego z Podkarpaciem Ignacego Łukasiewicza.
Hotel Bristol oferuje swoim gościom zakwaterowanie w komfortowych, klimatyzowanych pokojach wyposażonych w Internet Wi-Fi, telewizor LED, telefon, sejf, minibar, łazienkę z kabiną prysznicową lub wanną, suszarką do włosów, zestawem kosmetyków, ręcznikami, szlafrokami, kapciami. Wiele pokoi posiada wystrój oparty na indywidualnych wątkach tematycznych, takich jak lokalne mniejszości narodowe (Łemkowie, Bojkowie, Huculi). Pokoje klasy superior mają 24 m2 powierzchni, apartamenty junior suite - 32 m2, a apartamenty senior suite - 40 m2.
Wszystkich smakoszy zapewne zaskoczy niezwykłe bogactwo atrakcji kulinarnych Hotelu Bristol, który prowadzi dwie doskonałe restauracje na Rynku w Rzeszowie:
Goście hotelu mogą korzystać z wewnętrznej siłowni wyposażonej w nowoczesny sprzęt.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
14:00 - 12:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
20 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
28 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
40 m2
maks. 3 osoby
+ 1 dostawka
Rzeszów to miasto piękne, pełne uroku i dobrego klimatu. Będąc stolicą Podkarpacia, stanowi dogodną bazę wypadową do zwiedzania regionu. Pobyt w Rzeszowie warto wykorzystać do zobaczenia rezydencji magnackiej Lubomirskich i Potockich w Łańcucie (19 km), urokliwego pałacyku myśliwskiego Potockich w Julinie (35 km), oddania się spacerowi po ścieżkach leśnego rezerwatu przyrody Mójka (30 km), przyjrzeniu się startom i lądowaniom samolotów z tarasu widokowego na lotnisku Jasionka (14 km), wypoczynku nad zalewem w Bratkowicach (18 km), oddychania najodowanym powietrzem w Sołonce (20 km), gdzie znajduje się źródło wody leczniczej i kaskada solankowa. Z Rzeszowa jest już całkiem niedaleko w Bieszczady czy do Magurskiego Parku Narodowego – oba piękne przyrodniczo obszary dzieli od miasta około stu kilometrów.
Najważniejszymi atrakcjami samego Rzeszowa są:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Fasada-Investment sp. z o.o., ul. Piłsudskiego 32, 35-001 Rzeszów, NIP: 8130334761
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Bristol Tradition & Luxury. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!