Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotel Amax spełnia standardy Triverna
Amax Hotel & SPA*** to obiekt położony w Mikołajkach, nad samym brzegiem Jeziora Mikołajskiego. Hotel jest świeżo po remoncie, dzięki czemu oferuje jeszcze przyjemniejsze warunki pobytu i wypoczynku. Walorami są także piękna, zielona okolica i odległość zaledwie 5 minut spacerem od plaży.
Funkcjonalne pokoje o jasnych barwach wnętrz połączone z wygodnymi łóżkami pozwolą w zupełności oddać się relaksowi i zapomnieć o codzienności. W wyposażeniu każdego z pokoi znajduje się: klimatyzacja, telewizor, dostęp do bezprzewodowego internetu, czajnik, filiżanki oraz łazienka z suszarką do włosów. Po niedawnym remoncie pokoje są wyjątkowo przytulne i stanowią wdzięczne miejsce pobytu.
Klimatyzowane apartamenty są przede wszystkim eleganckie i przestronne. Składają się z jasnej sypialni i dużego salonu, co korzystnie wpływa na zachowanie prywatności. W wyposażeniu znajduje się: telewizor, dostęp do bezprzewodowego internetu, czajnik, filiżanki, a także łazienka z suszarką do włosów.
Wille są piętrowe i zachęcają swoim uroczym klimatem i funkcjonalnością. W wyposażeniu posiadają dwie eleganckie sypialnie, przytulny salon z kominkiem, TV, WiFi, kuchnię z w pełni wyposażonym aneksem kuchennym, gdzie goście mogą samodzielnie przygotować posiłki, łazienkę z suszarką do włosów, a także własny ogród.
Każda z wymienionych wyżej opcji oferuje gościom piękny, niezapomniany widok. Obiekt otoczony jest Puszczą Piską, z okien rozpościera się więc przepiękna panorama na jezioro, las lub ogród.
Hotelowa restauracja W Zatoce jest członkiem Regionalnego Dziedzictwa Kulinarnego Europa, w związku z czym goście mogą próbować potraw opartych na regionalnych produktach, nawiązujących do kulinarnej tradycji. Można mieć pewność, że posiłek przygotowany jest z produktów najwyższej jakości, pozyskanych w regionie. Restauracja posiada również własną wędzarnię, gdzie można spróbować specjałów takich jak mazurskie ryby, domowe sery i smakowite mięsa.
Wewnątrz budynku dla pełnego relaksu znajdują się basen, sauna, wanna z hydromasażem oraz liczne gabinety zabiegowe SPA. Przed obiektem goście mogą odpocząć w dużym ogrodzie z basenem, a z myślą o dzieciach, powstał plac zabaw.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 12:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.15 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Hotel Amax S.C. Artur Jastrzębski Barbara Jastrzębska Marcin Jastrzębski, Aleja Spacerowa 7, 11-730 Mikołajki, NIP: 7422017587
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Amax. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!