Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Focus Hotel Grand Szczecin spełnia standardy Triverna
Luksusowy Grand Focus Hotel**** zajmuje piękną, XIX-wieczną kamienicę i oferuje komfortowe warunki pobytu, udanie łącząc nowoczesne rozwiązania i dbałość o każdy szczegół z elementami zabytkowej klasyki. Jego udana lokalizacja w sąsiedztwie stacji kolejowej stanowi idealne rozwiązanie dla osób podróżujących zarówno w celach biznesowych, jak i turystycznych.
Grand Focus Hotel**** oferuje 89 doskonale wyposażonych, przestronnych pokoi. Każdy pokój wyróżnia luksusowy wystrój i wysoka jakość sprzętów. Pokoje są klimatyzowane, urządzono w nich wygodne miejsca do pracy z dużym biurkiem, a także do wypoczynku, dzięki możliwości całkowitego zaciemnienia pokoju oraz wyposażenia go w wygodne łóżko, nowoczesny telewizor Smart TV, minibar, sejf oraz zestaw do parzenia kawy i herbaty. Na gości czeka butelka wody mineralnej, a w łazience suszarka do włosów, ręczniki, lusterko do makijażu oraz zestaw kosmetyków.
Stylowa hotelowa restauracja Bellevue urządzona jest ze smakiem i oferuje dania kuchni międzynarodowej, a każdego poranka wyśmienity bufet śniadaniowy składający się z 90 różnorodnych składników. Posiłki spożywane są w niebanalnym wnętrzu, pod kryształowymi żyrandolami, jednak elegancka nie przytłacza, a sprawia przytulne wrażenie. Goście śniadaniowi mają szeroki wybór ciepłych dań, świeżych warzyw i owoców, wysokiej jakości wędlin i serów, a także deserów. Ponadto kawa i kanapka na drogę gratis! Przy hotelowej recepcji mieści się drink bar z wygodnymi siedziskami zachęcającymi, by skusić się na drinka.
Hotel Grand Focus**** posiada trzy klimatyzowane multimedialne sale konferencyjne, wyposażone w nowoczesny sprzęt z profesjonalnym nagłośnieniem i dostępem do szybkiego internetu, gdzie można zorganizować konferencje, szkolenia, seminaria, spotkania biznesowe.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
14:00 - 12:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.26 m2
maks. 2 osoby
26 m2
maks. 2 osoby
26 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
Szczecin to nie tylko dzisiejsza, ale też historyczna stolica Pomorza Zachodniego i księstwa pomorskiego. Jest znanym portowym miastem, ze stoczniami, ale uwaga! – wbrew powszechnej opinii nie leży bezpośrednio nad morzem. Jest połączony z Bałtykiem przez Zalew Szczeciński.
Miasto szczyci się wieloma terenami zielonymi i zachęca do spacerów. Tutaj nawet cmentarz (nota bene największy i najpiękniejszy w Polsce) ma bardziej charakter parku niż miejsca wiecznego spoczynku. Wizytówką miasta są Wały Chrobrego, czyli 500-metrowe tarasy widokowe położone nad Odrą. Nazywa się je jednym z najpiękniejszych miejsc w Europie, można stąd obserwować rozległą panoramę na rzekę oraz port. Do spacerów zapraszają także szczecińskie bulwary z Aleją Żeglarzy oraz Jasne Błonia – szeroki zieleniec sąsiadujący z gmachem Urzędu Miejskiego.
Atrakcje Szczecina:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Focus Hotels S.A., ul. Pl. Kościeleckich 3, 85-033 Bydgoszcz, NIP: 9671347422
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Focus Hotel Grand Szczecin. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!