Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Ibis Styles Bielsko Biała spełnia standardy Triverna
Ibis Styles to marka wyróżniająca się niepowtarzalnym stylem oraz zapewniająca najwyższy standard zgodny z siecią Accorhotels. Wyjątkowy element dekoracji hotelu stanowi Fiat 126p, przypominający, że to właśnie w tym mieście do 2000 roku produkowano te samochody. Hotel Ibis Styles Bielsko-Biała*** leży u podnóża Beskidów, w odległości ok. 3 km od głównego dworca kolejowego i dworca autobusowego. Doskonała lokalizacja hotelu przy drodze łączącej Katowice z Żywcem oraz w niewielkiej odległości od obwodnicy Bielska-Białej gwarantują łatwy dojazd i wygodne podróżowanie po regionie w celach służbowych bądź turystycznych.
Hotel ibis Styles to największy obiekt w Bielsku-Białej. Na Gości czekają komfortowo wyposażone pokoje, posiadające dostęp do bezprzewodowego Internetu, telewizji SAT oraz wody butelkowanej. Pokoje typu Superior dodatkowo wyposażone są w klimatyzację oraz zestawy do parzenia kawy i herbaty. W pokojach mogą mieszkać po dwie osoby dorosłe, w pokoju rodzinnym dwoje dorosłych i dwoje dzieci na rozkładanej sofie.
Na Gości czeka powitalna lemoniada. Dla wszystkich gości zapewniany jest bogaty bufet śniadaniowy w godzinach 6:30-10:00 (pon - pt) oraz 7:00-11:00 (sb - nd) wliczony w cenę pokoju. Obiadokolacja jest serwowana lub w formie grilla. Przez cały dzień – od południa do późnego wieczora można korzystać z oferty Restauracji Magura. Restauracja czynna od 14:00-22:00.
Hotel posiada duży parking, mieszczący ponad 80 samochodów, który dla Gości Triverny dostępny jest bezpłatnie.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 12:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.14 m2
maks. 2 osoby
14 m2
maks. 2 osoby
25 m2
maks. 4 osoby
Bielsko-Biała to miasto o bardzo ciekawej historii, którą chce przedstawić przybywającym. W miejscowości zorganizowano sieć krajoznawczych szlaków pieszych, zapoznających z rozmaitymi wątkami rozwoju miasta, jego przemysłem i przedsiębiorczymi mieszkańcami. W Bielsku-Białej dostępne są liczne placówki muzealne, także oferujące zajęcia warsztatowe. W przestrzeni miejskiej warto wypatrywać postaci z ulubionych kreskówek, które powstały w tutejszym Studiu Filmów Rysunkowych. Miasto sławi także fabryka Fiata, w której do 2000 roku produkowano samochody, a później podzespoły samochodowe.
Dwuczłonowa nazwa miasta obowiązuje od 1951 roku, kiedy to doszło do formalnego połączenia leżącego na Śląsku Cieszyńskim przemysłowego i dobrze się rozwijającego Bielska oraz małopolskiej Białej, którą charakteryzowała wyraźnie niższa i skromniejsza zabudowa. Realnie oba organizmy miejskie blisko współpracowały ze sobą znacznie wcześniej. Miejscowości oddzielała rzeka Biała, która przepływa przez środek obecnego miasta. Bielsko-Biała do dziś pozostaje ważnym ośrodkiem handlowym regionu.
Bielsko-Biała to świetna baza wypadowa, by ruszyć w góry:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: DeSilva Górny Śląsk Sp. z o.o., ul. Józefa Lompy 33, 46-300 Olesno, NIP: 5761582509
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Ibis Styles Bielsko Biała. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!