Ta oferta wygasła i nie jest już dostępna. Poniżej znajdziesz obiekty w zbliżonej lokalizacji oraz o podobnym standardzie.
Wybierz daty pobytu i pokój
Biograd na Moru to znana miejscowość turystyczna malowniczo położona na półwyspie, 30 km na południe od Zadaru, w Dalmacji – najwyżej cenionej turystycznie krainie historycznej Chorwacji, oferującej nieskończone możliwości na spędzenie wymarzonych wakacji. Biograd na Moru to jeden z najlepszych chorwackich kurortów, wypełniony śródziemnomorską przyrodą, posiadający urokliwe zatoki i plaże nad krystalicznie czystym Adriatykiem, a także malowniczą zabytkową zabudowę starego miasta, która w połączeniu z nowoczesnymi hotelami i punktami usługowymi stanowi znakomite miejsce wypoczynkowe.
Biograd na Moru posiada status uzdrowiska, a o to by pobyt w nim był jeszcze bardziej atrakcyjny dbają władze miejskie, inwestujące w rozwój i renowację. Niegdyś miasto koronne królów Chorwacji, dziś Biograd na Moru posiada jedną z najlepszych w kraju przystani dla jachtów – Marina Kornati znajduje się tuż obok malowniczego starego miasta. Od mariny na południe wzdłuż Adriatyku wytyczono piękne bulwary zachęcające do spacerów, które szczególnie atrakcyjne są późnym popołudniem, w oczekiwaniu na zachód słońca. Panorama wybrzeża obserwowana spod wysokiej palmy czy zza stolika w ulokowanej na nabrzeżu restauracji może sprawić prawdziwą frajdę.
Miejsca, które warto odwiedzić w okolicy:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Ilirija d.d., Tina Ujevića 7, 23210 Biograd na Moru, NIP: HR05951496767
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Ilirija. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".