Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Puchacz SPA spełnia standardy Triverna
Komfortowy Puchacz SPA to obiekt położony w urokliwej miejscowości Niechorze, pomiędzy morzem Bałtyckim a jeziorem Liwia Łuża. Doskonała lokalizacja, przytulne wnętrza i profesjonalna, zawsze pomocna obsługa sprawiają, że jest to idealne miejsce na urlop.
Do dyspozycji gości oddano pokoje o różnym standardzie, mogące pomieścić nawet do 4 osób, w tym apartamenty z aneksem kuchennym. Nowoczesny, ale jednocześnie ciepły wystrój wnętrz sprawia, że goście czują się tu jak w domu. Każdy pokój jest wyposażony w: telefon, telewizor z płaskim ekranem, czajnik, lodówkę, łazienkę z kabiną prysznicową lub wanną. Dodatkowo w 4-osobowym apartamencie znajduje się doskonale wyposażony aneks kuchenny ze zmywarką i płytą indukcyjną. Apartament posiada odrębną sypialnię oraz salon z rozkładaną kanapą.
W tutejszej restauracji są serwowane wyśmienite dania. Łączą one najlepsze smaki słonecznej Hiszpanii, Włoch, Francji oraz Węgier. W karcie nie brakuje wspaniałych bałtyckich ryb ani kuchni polskiej czy dań wegetariańskich.
Osoby szukające odprężenia mogą skorzystać z bogatej oferty SPA. W profesjonalnym salonie są wykonywane zabiegi lecznicze, upiększające i relaksujące. Gdy pogoda nie dopisze, można zaznać wodnego szaleństwa w eleganckim basenie ze stanowiskiem do hydromasażu, a następnie zrelaksować się w saunie, jacuzzi i tepidarium. Aktywnych ucieszy sala fitness z rowerkami i bieżniami.
Na tyłach hotelu znajduje się piękny ogród, w którym ustawiono stoły pod parasolami i przygotowano plac zabaw dla dzieci. Jest też stanowisko do grillowania.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
16:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.15 m2
maks. 2 osoby
15 m2
maks. 2 osoby
15 m2
maks. 2 osoby
25 m2
maks. 2 osoby
+ 2 dostawki
40 m2
maks. 2 osoby
+ 2 dostawki
Niechorze to miejscowość w północno-zachodniej Polsce. Jest jednym z chętniej odwiedzanych kurortów w województwie zachodniopomorskim, atrakcyjnie położonym pomiędzy piaszczystą plażą a jeziorem Liwia Łuża oraz między Kołobrzegiem i Dziwnowem.
Oprócz pięknej plaży, dostępu do objętego ochroną rezerwatową jeziora Liwia Łuża, turystów każdego roku przyciągają atrakcje nadmorskiego letniska i przyjemny mikroklimat Wybrzeża Rewalskiego. W centrum kurortu znajduje się plac Foki Depki z pomnikiem foki, która wyjątkowo upodobała sobie niechorską plażę i w latach 2005–2007 była jedyną dziko żyjącą foką w tym rejonie Bałtyku.
Atrakcje Niechorza i okolic:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: ZEG Mariusz Sowiński, Al. Bursztynowa 64, 72-350 Niechorze, NIP: 8570201774
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Puchacz SPA. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!