Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotel Crocus spełnia standardy Triverna
Hotel Crocus**** to elegancki i nowoczesny obiekt położony w samym centrum Zakopanego, w okolicy skoczni narciarskich oraz drogi do Kuźnic i kolejki na Kasprowy Wierch. Hotel świetnie łączy tradycję z nowoczesnością zapewniając wysoki standard usług. Dzięki dogodnej lokalizacji, z widokami na malownicze pasma górskie Tatr, to doskonała baza wypadowa zarówno dla miłośników zimowego szaleństwa jak i górskich wycieczek.
Dla Gości przygotowano komfortowe i eleganckie pokoje, utrzymane w ciepłej kolorystyce. Wnętrza są wyposażone w odbiorniki telewizyjne z płaskim ekranem i dostępem do kilkudziesięciu kanałów TV, telefon, sejf oraz minibar. W każdym pokoju znajduje się prywatna łazienka z kabiną prysznicową lub wanną. W całym obiekcie działa bezprzewodowy Internet.
Hotelowa Restauracja Vernus proponuje dania a’la carte z kuchni regionalnej, międzynarodowej i fusion. Codzienne dla Gości przygotowywane są wyśmienite śniadania w formie bufetu, a po południu można skorzystać z równie pysznych obiadokolacji. Szef kuchni dba o jak najwyższą jakość i świeżość produktów używanych do tworzenia niezwykłych kompozycji smakowych.
Osoby potrzebujące relaksu i odnowy sił witalnych mogą korzystać w z wyjątkowego centrum rekreacji i SPA. Do dyspozycji Gości są: basen z hydromasażami i brodzikiem dla dzieci, sauny fińska i turecka oraz siłownia. Doskonałym uzupełnieniem pobytu może być indywidualna konsultacja kosmetologiczna, po której zostaną dobrane odpowiednie zabiegi pielęgnacyjne lub masaże.
Z myślą o dzieciach przygotowano szereg udogodnień m.in.: łóżeczko z pościelą i materacem, krzesełko do karmienia, przewijak, nocnik, nakładkę na deskę sedesową, stopień, wanienkę, antypoślizgową matę pod prysznic, zabezpieczenie kontaktów. Restauracja Vernus oferuje specjalnie stworzone Menu Malucha z daniami dla najmłodszych. Na dzieci czeka pokój zabaw z konsolą x-box, piłkarzykami, tenisem stołowym, rozmaitymi grami planszowymi, klockami i zabawkami.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.25 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
35 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
62 m2
maks. 2 osoby
+ 1 dostawka
Zakopane jest niekwestionowaną stolicą polskich Tatr. Duży ośrodek sportów zimowych w każdej porze roku przyciąga turystów. Przyjezdni cieszą się majestatem górskich grani i spacerami po szlakach z pięknymi widokami. Pobyt w Zakopanem wyróżniają także wyraziste tradycje i liczne atrakcje turystyczne. Także atrakcje dla dzieci. Pod Tatrami nie można się nudzić.
Pierwsi turyści zaczęli przyjeżdżać do Zakopanego 150 lat temu. Wówczas miejscowość w niczym nie przypominała tej dzisiejszej. Nie było hoteli, restauracji, wyciągów, dróg, rowerów – Górale dopiero uczyli się, jak podejmować gości. Niepowtarzalne krajobrazy, bliskość gór oraz ciekawość lokalnej kultury sprawiły, że potok przyjezdnych zwiększał się z każdym rokiem. Zakopane szybko zaczęło się rozwijać, a otwarte tereny zabudowywać. Wytyczano też spacerowe szlaki turystyczne. W 1933 roku Zakopane, już jako znany kurort międzywojennej Polski, otrzymało prawa miejskie i stało się najwyżej położonym miastem w kraju. Obecnie oferta rozrywkowo-kulturalno-kulinarna dla osób odwiedzających Podhale jest bardzo bogata. Zakopane wciąż przyciąga turystów i stanowi doskonałą bazę do wyjść w góry. Istnieje tutaj cała sieć znakowanych szlaków pieszych o różnym stopniu trudności.
Atrakcje Zakopanego:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Notówka Sp. z o. o., ul. Chałubińskiego 40 , 34-500 Zakopane, NIP: 7360005919
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Crocus. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!