Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Hotel Arena Expo spełnia standardy Triverna
Do dyspozycji gości oddano nowoczesne i przestronne pokoje, z których każdy jest wyposażony w: telewizor, bezprzewodowy internet WiFi, klimatyzację oraz prywatną łazienkę z kabiną prysznicową.
Każdy dzień rozpoczyna się śniadaniem w formie urozmaiconego bufetu szwedzkiego, w którym nie brakuje również świeżo parzonej aromatycznej kawy. W ciągu dnia goście mogą skorzystać z oferty świetnie zaopatrzonego baru obejmującej m.in. napoje alkoholowe i bezalkoholowe.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
15:00 - 11:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
Oferta bezzwrotna. W przypadku niewykorzystania pobytu nie przysługuje prawo zwrotu środków. Brak możliwości anulowania i dokonywania zmian w rezerwacji.maks. 2 osoby
maks. 1 osoba
Obiekt położony jest na trasie wypadowej, dzięki czemu do Sopotu lub Gdyni dojechać można w około pół godziny.
W samym Gdańsku warto oczywiście pospacerować piękną starówką, popłynąć na Westerplatte, udać się do największego parku rozrywki w trójmieście - Fun Arena, czy też spróbować swoich sił w narciarstwie; niecałe 5 km od obiektu znajduje się sztuczny stok narciarski otwarty cały rok - SKIMONDO.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Eurowax Sp. z o.o., ul. Marynarki Polskiej 71, 80-777 Gdańsk, NIP: 7771018800
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Hotel Arena Expo. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!